Instagram Stories از طریق یک افزونه ی کروم به نسخه ی وب اینستاگرام راه یافت - تکفارس 
Instagram Stories از طریق یک افزونه ی کروم به نسخه ی وب اینستاگرام راه یافت - تکفارس 

Instagram Stories از طریق یک افزونه ی کروم به نسخه ی وب اینستاگرام راه یافت

علی سیف الهی
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - 13:45
Instagram Stories از طریق یک افزونه ی کروم به نسخه ی وب اینستاگرام راه یافت - تکفارس 

به نظر می رسد که قابلیت جدیدی که اینستاگرام به برنامه ی خود افزوده است، بسیار طرفدار یافته است و قبل از عرضه ی رسمی Instagram Stories برای نسخه ی وب، شخص ثالثی این قابلیت را از طریق افزونه ی کروم به نسخه ی وب برنامه افزوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

در حالی که بسیاری از افراد در حال انتظار برای افزوده شدن این قابلیت جدید به نسخ ی تحت وب اینستاگرام بودند، فردی به نام Alec Garcia افزونه ای به نام IG Story را برای گوگل کروم ساخته است که تمام قابلیت های لازم را به همراه دارد و شما می توانید پست های Stories را از طریق مرورگر خود به راحتی تماشا کنید. مطمئنا شما برای استفاده از این افزونه، نیاز خواهید داشت تا از مرورگر کروم استفاده کنید، ولی پس از آن که شما این افزونه را فعال کردید، Instagram Stories در بالای فید شما همانند نسخه ی موبایل ظاهر خواهد شد.

عملکرد این افزونه با آنچه که در نسخه ی موبایل شاهد آن هستیم تفاوت های آشکار دارد. کلیک کردن بر روی پروفایل یک کاربر، Story را برای آن کاربر نشان می دهد. از اینجا، شما می توانید با اسکرول کردن یا استفاده از دکمه ها به بالا و پایین روید، البته راهی برای رفتن به پست بعدی از پستی که در حال دیدن آن هستید وجود ندارد و باید از پست قبلی خارج شوید تا بتوانید به پست جدید بروید. راست کلیک کردن بر روی تصویر پروفایل یک کاربر به شما اجازه می دهد تا Story این کاربر را دانلود کنید. البته به خاطر داشته باشید که اینستاگرام با برنامه های فید خوان و پلاگین هایی که از API این شرکت استفاده می کنند، رابطه ی خوبی ندارد و احتمال دارد این افزونه مدت زیادی دوام نیاورد.

از زمان معرفی انستاگرام این شرکت تمایل بیشتری به موبایل داشته است. این برنامه مدتی زیادی قبل از این که نسخه ی تحت وب وجود داشته باشد، در گوشی ها وجود داشت. شما تا چند ماه آینده نمی توانید این قابلیت جدید را در نسخه ی تحت وب شاهد باشید و برای دریافت این قابلیت باید زمانی را صبر کنید. این برنماه ی تصویری اجتماعی، کاربران نسخه ی تحت وب را جدی گرفته است و پروفایل آن ها را دوباره طراحی کرده و در طول یک سال گذشته قابلیت جستجو و اطلاعیه ها را به این نسخه آورده است.

نظر شما درباره ی این قابلیت جدید چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید