گلکسی نوت ۷ و بهترین صفحه نمایش دنیا! - تکفارس 
گلکسی نوت ۷ و بهترین صفحه نمایش دنیا! - تکفارس 

گلکسی نوت ۷ و بهترین صفحه نمایش دنیا!

امید بصیری
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - 13:06
گلکسی نوت ۷ و بهترین صفحه نمایش دنیا! - تکفارس 

Display Mate در گزارشی ادعا کرده که گلکسی Note 7 بهترین صفحه نمایش در تمامی تلفن همراه های دنیا را دارد! در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ بار دیگر پیشتازی خود در زمینه ی ساخت صفحه نمایش های با کیفیت را با ارائه ی گلکسی نوت ۷ به رخ همگان کشید. صفحه نمایش این گوشی حتی از صفحه نمایش پرچم داران حال حاضر سامسونگ یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge نیز بهتر است و پا را از این ها هم فراتر می گذارد.

صفحه نمایش گلکسی Note 7 بدون ذره ای تردید بهترین صفحه نمایش موجود در بازار است. این جمع بندی Display Mate از این گوشی است. Display Mate با انجام سخت ترین آزمایش ها و تست ها بر روی گوشی های هوشمند برای اندازه گیری کیفیت و همچنین مقایسه با سایر گوشی های موجود در بازار شناخته می شود.

Ray Soneira رئیس کمپانی Display Mate فردی است که معمولاً آزمایش ها را بر روی گوشی های پرچم دار اعمال می کند. او با ستودن صفحه نمایش گلکسی Note 7 اعلام کرد که نام این گوشی مناسب آن نیست چرا که این گوشی به میزان بسیار زیادی دنیای صفحه نمایش های گوشی های هوشمند را به جلو می برد!

از آنجایی که معمولاً سری Note در عرصه صفحه نمایش پیشتاز هستند گلکسی Note 7 را باید گلکسی Note 8 خواند چرا که این میزان پیشرفت تا زمان ارائه گلکسی S8 بهترین خواهد بود.

در زمینه ی جزئیات Soneira اعلام کرده که گلکسی Note 7 روشن ترین صفحه نمایشی است که تا به حال وجود داشته(با بیش از ۱۰۰۰ واحد روشنایی و قابلیت خودکار تنظیم روشنایی) و همچنین از بیشترین تعداد رنگ پشتیبانی می کند و از قابلیت HDR نیز بهره مند است. بازتاب نور از صحفه نمایش برابر ۴.۶ درصد است که با کمترین مقدار اندازه گیری شده برابر است. کنتراست بالا, صفحه نمایش روشن و ۲ سنسور اندازه گیری نور محیط باید صحفه نمایش گلکسی Note 7 را به یکی از بهترین گوشی های تلفن همراه دنیا در محیط روشن و زیر نور آفتاب تبدیل کند.

در این گزارش عنوان می شود که عملکرد بی نظیر صحفه نمایش های OLED سامسونگ می تواند اپل را مجبور کند که در سال ۲۰۱۷ از این نوع صفحه در محصولاتش استفاده کند. شایعاتی در این مورد وجود دارند اما با توجه به این موضوع که صفحات نمایش گوشی ها تا چه میزان پیشرفت کرده اند احتمال این وجود دارد که اپل به این مورد فکر کند. بزرگترین مانع در این راه مقیاس فروش گوشی های اپل است. اپل در سال بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند می فروشد و آماده سازی این تعداد صفحه نمایش کار چندان راحتی نیست.

چرا این موضوع اهمیت دارد؟

سامسونگ هیچ علاقه ای مبنی بر کند کردن سرعت پیشرفت و بهتر شدن صحفه نمایش هایش نشان نمی دهد. پرچم دار جدیدش بهترین صفحه نمایش دنیا را در اختیار دارد و در سال های اخیر نیز بهترین گوشی های تلفن همراه اندرویدی دنیا را تولید کرده است.

منبع:Itworld.com

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.