سری ۲۰۱۶ دو گوشی Samsung Galaxy On5 و Samsung Galaxy On7 توسط شرکت چینی TENNA گواهی نامه گرفتند - تکفارس 
سری ۲۰۱۶ دو گوشی Samsung Galaxy On5 و Samsung Galaxy On7 توسط شرکت چینی TENNA گواهی نامه گرفتند - تکفارس 

سری ۲۰۱۶ دو گوشی Samsung Galaxy On5 و Samsung Galaxy On7 توسط شرکت چینی TENNA گواهی نامه گرفتند

دانیال دهقانی
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - 22:22
سری ۲۰۱۶ دو گوشی Samsung Galaxy On5 و Samsung Galaxy On7 توسط شرکت چینی TENNA گواهی نامه گرفتند - تکفارس 

سری ۲۰۱۶ دو گوشی Samsung Galaxy On5 و Samsung Galaxy On7 توسط شرکت چینی TENNA گواهی نامه گرفتند. در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

سری جدید دو گوشی از سوی سامسونگ یعنی Galaxy On5 و Galaxy On7 توسط شرکت چینی TENNA گواهی نامه دریافت کردند. گوشی Galaxy On5 (2016) صفحه نمایشی پنج اینچی با رزولوشن ۷۲۰ x 1280 دارد. چیپست این گوشی نیز Snapdragon 617 با یک پردازنده هشت هسته ای با قدرت ۱.۵ گیگاهرتزی و یک پردازنده گرافیکی Adreno 405 است. این گوشی ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد که البته این میزان توسط رم های جداگانه قابل افزایش است. یک اسکنر اثر انگشت نیز روی دکمه خانه این گوشی تعبیه شده است.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت این گوشی تعبیه شده و همچنین این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی خود دارد که می توان از آن برای سلفی گرفتن و چت های تصویری استفاده کرد. یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری این گوشی را تغذیه می کند و اندروید ۶.۰.۱ نیز به طور پیش فرض روی آن نصب است. این گوشی در رنگ های طلایی، طلایی – صورتی، مشکی و طلایی متالیک موجود خواهد بود. وزن این گوشی ۱۴۲ گرم و ضخامت آن هم ۸.۱ میلی متر خواهد بود.

اما Galaxy On7 صفحه نمایشی بزرگ تر و ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ x 1920 دارد. چیپست این گوشی Snapdragon 625 است که یک پردازنده ۸ هسته ای با قدرت ۲ گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Adreno 506 دارد. این گوشی نیز ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. آن هایی که حافظه بیشتر می خواهند هم می توانند تا سقف ۱۲۸ گیگابایت از رم های جداگانه استفاده کنند. یک اسکنر اثر انگشت هم داخل دکمه خانه این گوشی تعیبه شده است.

دوربین های پشتی و جلویی این گوشی نیز به ترتیب ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی هستند. به صورت پیش فرض بر روی این گوشی اندروید ۶.۰.۱ نصب است و باتری این گوشی هم ۳۱۰۰ میلی آمپری است. این گوشی تنها در رنگ طلایی موجود است و ۸ میلی متر ضخامت و ۱۶۶.۷ گرم وزن دارد.

نظر شما در رابطه با این دو گوشی چیست؟ آیا می توانند به موفقیت برسند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.