از زمان عرضه بازی Pokemon Go، میزان فروش پک های باتری در آمریکا دو برابر شده است - تکفارس 
از زمان عرضه بازی Pokemon Go، میزان فروش پک های باتری در آمریکا دو برابر شده است - تکفارس 

از زمان عرضه بازی Pokemon Go، میزان فروش پک های باتری در آمریکا دو برابر شده است

دانیال دهقانی
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - 19:00
از زمان عرضه بازی Pokemon Go، میزان فروش پک های باتری در آمریکا دو برابر شده است - تکفارس 

از زمان عرضه بازی Pokemon Go، میزان فروش پک های باتری در آمریکا دو برابر شده است! در ادامه همراه تک فارس باشید.

چند روز پیش اینفوگرافیک جالبی در مورد بازی Pokemon Go منتشر شد. در میان اطلاعاتی که آن اینفوگرافیک دارا بود، یکی به شدت به چشم می آمد: هر نیم ساعت Pokemon Go بازی کردن، ۲۰ درصد از شارژ گوشی آیفون شما را کم می کند! طبق آماری که از مقدار عرضه محصولات مختلف به خرده فروشی ها توسط مرکز آماری NPD به دست آمده است، به نظر بازی بازان اهل آمریکا یک راه حل مناسب را برای این معضل پیدا کرده اند. آن ها پک های باتری خریداری کرده اند.

با داشتن یک باتری و چند پورت یو اس بی، این پک ها می توانند یک گوشی همچون iPhone 6s را ۵ بار به طور کامل شارژ کنند. البته یکی از ایرادات آن ها هم این است که این پک ها بزرگ و سنگین هستند. با این وجود، در آمریکا فروش این پک ها نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته (از ۱۰ تا ۲۳ جولای) با ۱۰۱ درصد افزایش همراه بوده است. در ۱۲ ماه منتهی به جولای قبل از عرضه Pokemon Go، فروش این پک های باتری نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته بود.

فروش این پک های باتری مدتی پیش خیلی خوب نبود. شش هفته قبل از عرضه بازی، تنها ۴ درصد از میزان فروش سالانه این پک ها به فروش رسید. البته بعد از عرضه بازی ۱.۲ میلیون واحد از این پک ها به خرده فروشی ها عرضه شد تا به ما یادآوری کند که اگر می خواهید پوکمون ها را جمع آوری کنید، موبایل شما باید باتری زیادی داشته باشد!

بن آرنولد کارشناس بخش مشتریان NPD گفته است:

“Pokemon Go داغ ترین بازی تابستان است زیرا ویژگی هایی چون لوکیشن، سنسورهای حرکتی و واقعیت افزوده را در تلفن هوشمند شما با هم ترکیب می کند، به هر حال، این ویژگی ها به مقدار بیشتری از شارژ گوشی شما نیاز دارند. به عنوان یک راه برای جبران این مصرف بیش از حد باتری، بازی بازان پک های باتری جداگانه را خریداری می کنند تا بدون توقف بتوانند به بازی خود ادامه دهند.”

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا این بازی ارزش آن را دارد تا برایش یک پک باتری جداگانه خریداری کنید؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید