قابلیت شخصی سازی جدیدی به گوگل ناو اضافه می شود - تکفارس 
قابلیت شخصی سازی جدیدی به گوگل ناو اضافه می شود - تکفارس 

قابلیت شخصی سازی جدیدی به گوگل ناو اضافه می شود

علی سیف الهی
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - 12:30
قابلیت شخصی سازی جدیدی به گوگل ناو اضافه می شود - تکفارس 

به نظر می رسد که گوگل در حال افزودن قابلیت های بیشتری به دستیار صوتی خود است تا بتواند جلوی رقبایی همانند کرتانا و سیری، حرفی برای گفتن داشته باشد. حال این شرکت قابلیتی را به دستیار صوتی خود افزوده است که قابلیت شخصی سازی نتایج را به شما می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

گوگل ناو قبلا خود به صورت خودکار نتایج جستجو های قبلی شما را جمع آوری می کرد و شخصی سازی این که چه موضوعاتی در صدر باشند کمی مشکل بود. حال شما می توانید زمینه های علایق خود را مشخص کرده و شخصی سازی کنید. شما می توانید این کار را از طریق تنظیمات این سرویس و یا با کلیک بر روی باکس های موجود روی کارت ها، و یا منابع خبری انجام داده و زمینه هایی را که به آن ها علاقه دارید و یا ندارید را مشخص کنید. حال این غول فناوری در حال امتحان یک متد فعال است که به صورت پیشگویانه به شما بگوید شما دوست دارید چه موضوعاتی را ببینید، و این قابلیت Explore Interests نام دارد. یکی از سخنگو های گوگل به سایت TechCrunch اعلام کرده است که: “البته انتظار نداشته باشید که این قابلیت به این زودی ها عرضه شود.”

اسکرین شات های اولیه از این قابلیت که به سایت اندروید پلیس ارسال شده اند، نشان می دهند که دسته ای از موضوعات در یک ردیف که شامل گزینه های فیلم ها، تلویزیون، ورزش، بورس و دیگر موارد می شود. آن طور که از عکس ها می توان حدس زد، احتمالا شما می توانید به کاوش عمیق در زیر شاخه ها بپردازید تا مشخص کنید که دقیقا درباره ی چه موضوعاتی می خواهید اطلاعات به روز تری داشته باشید. همچنین یک قابلیت حالب مکانی وجود دارد که موضوعاتی که در محوطه ی شما محبوب هستند را نشان می دهد. هر چند که فعلا صورت نهایی این قابلیت و زمان انتشار آن معلوم نیست، اما مطمئنیم که گوگل در حال کار بر روی اعطای اختیارات بیشتر به کاربران برای کنترل موضوعات مورد علاقه ی خود می باشد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید