تصاویر جدیدی از مادربرد آیفون ۷ منتشر شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از مادربرد آیفون ۷ منتشر شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از مادربرد آیفون ۷ منتشر شد

سعید مزارعی
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - 12:54
تصاویر جدیدی از مادربرد آیفون ۷ منتشر شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی امروز منتشر شده که ادعا می کنند از مادربرد گوشی جدید شرکت آیفون یعنی آیفون ۷ گرفته شده است. از جمله اطلاعاتی که تاکنون از این گوشی در دست داریم می توان به پردازنده A10 اختصاصی شرکت آیفون اشاره کرد که با یک پردازنده ی جانبی M10 نیز پشتیبانی خواهد شد. همچنین انتظار می رود که این گوشی از ۲ گیگابایت حافظه ی رم از نوع LPDDR4 پشتیبانی کند. در این تصاویر پردازنده ی گوشی مشخص نشده است اما در مدل های سال های پیش پردازنده ی A10 در کنار شیار سیم کارت قرار داشته است. به نظر می رسد که در گوشی آیفون امسال یک چیپ دیگر بین پردازنده ی A10 و شیار سیم کارت قرار داده شده است. مسئولیت تولید پردازنده های امسال اپل که قرار است بر روی دستگاه های ios این شرکت قرار بگیرد، بر خلاف سال گذشته که با همکاری سامسونگ انجام می شد به طور کامل بر عهده ی کمپانی TSMC است.

شایعاتی نیز که پیشتر منتشر شده بود خبر از وجود چیپ های LTE سری ۷۳۶۰ ساخت شرکت اینتل بر روی ۵۰% گوشی های امسال اپل می داد. همچنین ۵۰% دیگر این چیپست ها قرار است از تامین کننده ی کنونی این قطعات یعنی کمپانی کوالکام تامین شود. اینتل امیدوار است تا در نهایت بتواند قراردادی مبنی بر تولید چیپست های آیفون با شرکت اپل امضا کند.

گوشی های امسال شرکت اپل یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس مطابق معمول در شهریور ماه امسال معرفی خواهند شد. شایعات بسیاری از وجود مدل سوم گوشی های آیفون به نام آیفون ۷ پرو خبر می دهند. اما افشاگر معروف محصولات اپل یعنی Evan Blass از وجود تنها دو مدل آیفون در سال جاری خبر می دهد.

تا معرفی رسمی این گوشی ها شایعات بسیاری منتشر خواهد شد، با ما برای پیگیری سرنوشت این گوشی ها همراه باشید.

 

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید