نسخه ۳۲ گیگابایتی LG G5 را با ۳۲ درصد تخفیف، به قیمت ۴۰۹.۹۹ دلار از طریق eBay تهیه کنید - تکفارس 
نسخه ۳۲ گیگابایتی LG G5 را با ۳۲ درصد تخفیف، به قیمت ۴۰۹.۹۹ دلار از طریق eBay تهیه کنید - تکفارس 

نسخه ۳۲ گیگابایتی LG G5 را با ۳۲ درصد تخفیف، به قیمت ۴۰۹.۹۹ دلار از طریق eBay تهیه کنید

دانیال دهقانی
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - 20:45
نسخه ۳۲ گیگابایتی LG G5 را با ۳۲ درصد تخفیف، به قیمت ۴۰۹.۹۹ دلار از طریق eBay تهیه کنید - تکفارس 

شما اکنون می توانید نسخه ۳۲ گیگابایتی LG G5 را با ۳۲ درصد تخفیف، به قیمت ۴۰۹.۹۹ دلار از طریق eBay تهیه کنید! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

گوشی LG G5 در حد انتظارات سازنده خود نتوانسته در بازار موفق باشد و فروش کند. این گوشی رقابت سختی را با Samsung Galaxy S7 دارد ولی به نظر نتوانسته از لحاظ قطعات جانبی هم به اندازه انتظار کاربران خوب عمل کند. البته، LG G5 هم همان مشخصاتی را داراست که اکثر پرچمداران سال ۲۰۱۶ دارند یعنی تراشه Snapdragon 820 SoC زیر قاب این گوشی نهفته شده است. این گوشی ۴ گیگابایت حافظه رم دارد و صفحه نمایشی ۵.۳ اینچی که رزولوشن ۱۴۴۰ x 2560 را داراست. دو دوربین نیز پشت این گوشی واقع شده و باتری آن نیز ۲۸۰۰ میلی آمپری است.

حالا شما می توانید ۱۹۰ دلار یا معادل ۳۲ درصد تخفیف را هنگام خرید این گوشی دریافت کنید. تعداد محدودی از این گوشی ها از طریق eBay با قیمت عالی ۴۰۹.۹۹ دلار فروخته می شوند. تا به این لحظه، بیش از ۱۳۰ واحد گوشی فروخته شده است. این تخفیف شامل ارسال رایگان هم می شود و تا ۴۸ ساعت پابرجاست. این یک مدل GSM Unlocked از گوشی است که در هر دو نسخه سیم کارت AT&T و T – Mobile ایالات متحده آمریکا هم قابل استفاده است. گوشی ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و تا ۲ ترابایت از رم جداگانه پشتیبانی می کند.

اگر شما به دنبال یک معامله خوب و به صرفه برای به دست آوردن یکی از گوشی های پرچمدار این نسل هستید، LG G5 می تواند گوشی بعدی شما باشد. اگر تمایل به خرید این گوشی دارید، سریعاً اقدام کنید و این گوشی بین تاریخ ۱۰ تا ۱۵ آگوست به طور رایگان به درب منزل شما فرستاده خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این تخفیف ویژه eBay چیست؟ آیا به طور کلی تمایلی به خرید LG G5 دارید؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.