دونالد ترامپ و استفاده همزمان از اندروید و IOS ! - تکفارس 
دونالد ترامپ و استفاده همزمان از اندروید و IOS ! - تکفارس 

دونالد ترامپ و استفاده همزمان از اندروید و IOS !

امید بصیری
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - 11:21
دونالد ترامپ و استفاده همزمان از اندروید و IOS ! - تکفارس 

به نظر دونالد ترامپ/Donald Trump دچار دوگانگی شخصیتی است! در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید!

در گزارشی که امروز نکات منتشر شده نکات بسیار جالبی راجع به توئیت های نامزد انتخاباتی جمهوری خواه ایالات متحده دونالد ترامپ برملا شده.

وی برای توئیت های توهین آمیز و تخریب گر خود علیه هیلاری کلینتون/Hillary Clinton رقیب انتخاباتی خود از یک تلفن همراه اندرویدی استفاده میکند اما وقتی که توئیتی با محتوای تبریک یا هرگونه محتوا ی مثبت منتشر میکند از آیفون های اپل استفاده میکند.این نکته ی عجیب توسط یک هنرمند جلوه های ویژه با نام تاد وزیری/Tod Vaziri در توئیتی افشا شده است. حال بزارید نظرات این کاشف بزرگ(!) را با هم در بررسی کنیم.

بیایید یک سری از توئیت های این فرد جنجالی را با هم بررسی کنیم. در یکی از توئیت ها که روز گذشته وی برای حمله و توهین به هیلاری کلینتون و عقاید و نظرات مطرح شده اش در سخنرانی روز گذشته ارسال کرده وی از یک تلفن همراه اندرویدی یا دقیق تر برنامه اندرویدی توئیتر استفاده کرده است. توئیت دیگری که جمعه شب برای آرزوی موفقیت و خوش شانسی برای کاروان المپیک ایالات متحده در رقابت های المپیک ریو ۲۰۱۶ ارسال کرده وی از گوشی تلفن همراه مبتنی بر IOS یا به زبان دیگر یک Iphone بهره برده است.

با دقت به این مطالب مسلماً عده ای این نظر را مطرح میکنند که دونالد ترامپ دارای شکاف شخصیتی و هویتی است. اما دلیل نسبتاً ساده تری برای این موضوع وجود دارد. تاد وزیری بر این باور است که توئیت هایی که با محتواهای تند و توهین آمیز ارسال میشوند ار سوی شخص خود ترامپ و شخصیتی واقعی وی هستند اما توئیت هایی که با محتوای مثبت ارسال میشوند در واقع کار فردی در پویش انتخاباتی وی است که از طرف اطرافیان ترامپ مجبور شده تا چهره ی این فرد جنجالی کمی نرم تر و مهربان تر نشان دهد. مسلماً همچین نگاهی بسیار به واقعیت نزدیک تر است و منطقی تر به نظر می رسد تا وجود شکاف شخصیتی.

دونالد ترامپ قبلاً به اپل به خاطر تولید محصولاتش در خارج از آمریکا انتقادات شدیدی کرده بود. او گفته که اگر پیروز انتخابات شود او اپل را مجبور خواهد کرد تا محصولاتش را داخل ایالات متحده بسازد. اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی نیز دونالد ترامپ از مشتریان آمریکایی اپل خواسته بود تا این کمپانی را به دلیل همکاری نکردن در رمزگشایی IPhone 5c متعلق به یک تروریست تحریم کنند.

ترامپ در ماه فوریه گفته بود که دیگر از آیفون استفاده نخواهد کرد و با در نظر گرفتن این نظر میتوان گفت که نظر تاد وزیری کاملاً درست است و توئیت های ارسال شده با آیفون در واقع کار کمپین تبلیغاتی وی برای مثبت نشان دادن شخصیت وی است.

منبع:phonearena.com

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.