سامسونگ عرضه هدفون های IconX خود را تا ۱۹ آگوست عقب انداخت - تکفارس 
سامسونگ عرضه هدفون های IconX خود را تا ۱۹ آگوست عقب انداخت - تکفارس 

سامسونگ عرضه هدفون های IconX خود را تا ۱۹ آگوست عقب انداخت

سعید مزارعی
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - 14:41
سامسونگ عرضه هدفون های IconX خود را تا ۱۹ آگوست عقب انداخت - تکفارس 

سامسونگ پیشتر اعلام کرده بود که هدفون های جدید خود به نام IconX را در روز ۱۴ آگوست در آمریکا عرضه می کند. این محصول در ماه گذشته در کشور های مختلفی عرضه شد اما با عرضه ی فبلت های جدید این شرکت در روز ۱۹ آگوست، شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا هدفون های جدید خود را نیز همراه این فبلت برای علاقه مندان عرضه کند. همچنین در این روز یکی دیگر از محصولات سامسونگ یعنی دوربین Gear 360 VR نیز برای فروش به بازار عرضه می شود.

هدفون جدید شرکت سامسونگ یعنی IconX یک هدفون بیسیم است که از طریق بلوتوث با دستگاه مورد نظر ارتباط برقرار می کند و کاملا وارد گوش می شود. برای شارج کردن آن، هدفون در یک جعبه قرار می گیرد که یک کابل USB به آن وصل می شود و طرف دیگر آن به برق وصل می شود. سامسونگ برای این محصول ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی در نظر گرفته است که با این مقدار از فضا می توانید ۱۰۰۰ ترک موسیقی را همراه خود داشته باشید و با انتخاب “حالت صدای محیط” همراه با موزیکی که گوش می دهید می توانید صدای اطراف را نیز متوجه شوید.

سامسونگ به هدفون جدید خود قابلیت تناسب اندام را اضافه کرده است. هنگامی که شما مشغول کار در بیرون از خانه و یا انجام تمرینات هستید شما یک صدای تشویق کلامی برای افزایش روحیه در گوش های خود می شنوید. این هدفون ها با برنامه های تناسب اندام دیگر ادغام شده است و امکانات جالبی را برای شما فراهم آورده که از جمله ی آن ها می توان اشاره کرد که شما می توانید صدای ضربان قلب خود را بشنوید یا تعداد کالری هایی که سوزانده اید را بدانید و یا قدم های که راه رفته اید را بشمارید و امکانات دیگری که این هدفون ها در اختیار شما قرار می دهد.

هدفون IconX شرکت سامسونگ بر روی دستگاه های اندرویدی که از نسخه های اندروید ۴.۴ کیت کت به بالا پشتیبانی می کنند قابل استفاده است. جعبه هایی که این هدفون ها در آن ها قرار می گیرند توانایی دارند تا با هر بار شارج خود دو بار هدفون ها را شارج کنند. اگر بخواهید به آهنگ های گوشی هوشمند خود گوش دهید باتری این هدفون می تواند تا ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه شارج نگه دارد اما اگر از آهنگ های موجود بر حافظه ی خود هدفون استفاده کنید عمر باتری این هدفون تا ۳.۶ ساعت افزایش پیدا می کند.

هدفون های IconX شرکت سامسونگ هم اکنون با پشتیبانی شرکت Verizon با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار پیش فروش می شود و همانگونه که در ابتدا ذکر کردیم در تاریخ ۱۹ آگوست همزمان با عرضه ی فبلت نوت ۷ به فروش می رسند. این هدفون در رنگ های مشکی، سفید و آبی تولید می شوند.

منبع: phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.