HTC از فروشگاه برنامه های واقعیت مجازی خود به نام Viveport رونمایی کرد - تکفارس 
HTC از فروشگاه برنامه های واقعیت مجازی خود به نام Viveport رونمایی کرد - تکفارس 

HTC از فروشگاه برنامه های واقعیت مجازی خود به نام Viveport رونمایی کرد

علی سیف الهی
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - 12:45
HTC از فروشگاه برنامه های واقعیت مجازی خود به نام Viveport رونمایی کرد - تکفارس 

به نظر می رسد شرکت HTC برنامه ی بلند پروازانه ای برای هدست واقعیت مجازی خود دارد. این شرکت به تازگی فروشگاه مخصوص برنامه های واقعیت مجازی خود به نام Viveport معرفی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

این شرکت برای این که واقعیت مجازی را از انحصار بازی های ویدئویی خارج گرداند این فروشگاه برنامه را راه انداخته است. این فروشگاه در کنار استیم که مسئولیت فروش بازی های واقعیت مجازی وایو را بر عهده دارد، این فروشگاه همه ی برنامه های لازم برای آموزش، مسافرت، اخبار و دیگر زمینه های متنوع را در اختیار دارندگان این هدست خواهد گذاشت. این فروشگاه از طریق وبسایت، موبایل، ویندوز و صد البته خود هدست در دسترس خواهد بود. HTC به زودی بتای این فروشگاه را برای توسعه دهندگان باز خواهد کرد و اواخر پائیز قصد عرضه ی این فروشگاه را برای عموم دارد.

جانشین کل شرکت HTC آقای ریکارد استیبر گفته است که: “ما به طور قوی باور داریم که واقعیت مجازی دنیا را به مکانی بهتر تبدیل خواهد کرد، باری هر دو طرف تجارت کنندگان و مشتریان. ما باور داریم این واقعیت مجازی خواهد توانست همه ی تجربه ها را به وجود آورد. حال هر کسی می تواند به هر جایی که دلش می خواهد سفر کند.”

درست است که بیشتر برنامه های موجود بر روی فروشگاه Viveport بر روی استیم نیز وجود دارند، اما پیدا کردن این برنامه ها از میان آن همه بازی کار سختی به نظر می آید. این فروشگاه جدید برنامه ها، رابط کاربری مشتری پسندتری نسبت به استیم دارد. از روی برخی اسکرین شات هایی که منتشر شده اند، به نظر می آید که این فروشگاه کمی به فروشگاه برنامه ی آکولوس شبیه است که بسیار جالب به نظر می آید. فروشگاه Viveport فعلا در چین عرضه شده است و بنا به گفته ی استایبر، این فروشگاه نزدیک به ۱۰۰ برنامه دارد.

نظر شما درباره ی دنیای واقعیت مجازی چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید