ارزان ترین هدست واقعیت مجازی دنیا! - تکفارس 
ارزان ترین هدست واقعیت مجازی دنیا! - تکفارس 

ارزان ترین هدست واقعیت مجازی دنیا!

امید بصیری
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - 15:55
ارزان ترین هدست واقعیت مجازی دنیا! - تکفارس 

با پرداخت تنها ۱۵ سنت صاحب ارزان ترین هدست واقعیت مجازی دنیا شوید! البته در طول مدت زمان بتای این هدست! این پیشنهاد شگفت انگیزی است که برای مدت محدود از سوی شرکت دست و دل باز ژیائومی ارائه می شود تا تمامی افراد حتی تهی دست بتوانند در دنیای واقعیت مجازی غرق شوند. در ادامه ی خبر با تکفارس همراه باشید.

شرکت چینی ژیائومی(Xiaomi) که سابقه تولید گوشی های هوشمند ارزان قیمت را دارد به دنیای هدست های واقعیت مجازی پا گذاشته است. روز پنج شنبه این شرکت یک نسخه ی آزمایشی از هدست واقعیت مجازی جدید خود که بسیار با سامسونگ Gear VR شباهت دارد با نام MI VR Play پرده برداری کرد. این هدست اولین مدل هدست های واقعیت مجازی ساخته شده توسط این شرکت است. این هدست صرفاً برای متصل شدن به گوشی هوشمند شما طراحی و عرضه شده است.

این دستگاه طبق ادعای سازنده اش با تعداد زیادی از گوشی های هوشمند که از صفحه نمایش بین ۴.۷ تا ۵.۷ اینچی استفاده میکنند همخوانی دارد. دو قسمت باز در جلو دستگاه تعبیه شده اند تا امکان هماهنگ کردن گوشی با هدست و جلوگیری از استقرار اشتباه تلفن تعبیه شده اند.

واقعیتِ مجازی;واقعیتی مجازی

واقعیت مجازی تعهد میکند که طعمی متفاوت در بازی های ویدئویی,فیلم های سینمایی و هر محیط سه بعدی دیگه به شما ارائه دهد. شرکت های بزرگی همچون گوگل و سامسونگ تا کنون هدست های مورد نظر خود را به بازار عرضه کرده اند اما هنوز هیچ کدام جایگاه محکمی ندارند چرا که عمر واقعیت مجازی آنقدر طولانی نیست و هنوز جوان محسوب میشود که این فرصتی ایده آل برای شرکت هایی همچون ژیائومی است تا از این بازار استفاده کنند.

ژیائومی راجع به قیمت این دستگاه اطلاعات درستی نداده است. اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه ی این محصول منتشر نشده است. ژِیائومی این هدست را یک محصول همه فن حریف خوانده که می تواند تجربه واقعیت مجازی را برای عده ی بیشتری از مردم فراهم کند. این شرکت همچنین اعلام کرد که آن ها برنامه ی خاصی برای چین دارند چرا که به نظرشان واقعیت مجازی هنوز در چین کار خود را آغاز نکرده است و این در حالی است که گزارشات حاکی از شور و نشاط زیاد مردم برای واقعیت مجازی است.

پس از اینکه ژیائومی اعلامیه ای را مبنی بر دعوت از مشتاقان برای امتحان نسخه ی بتا ی این محصول منتشر کرد طبق گزارشات در کمتر از ۸ ساعت ۱ میلیون نفر برای امتحان ارزان ترین هدست واقعیت مجازی دنیا داوطلب شدند. در طی این مدت افراد میتوانند فقط با پرداخت ۱۵ سنت از این محصول استفاده کنند.با این قیمت بی شک ارزان ترین هدست واقعیت مجازی دنیا رقیبی حداقل در نسخه بتا نخواهد داشت.

هدست واقعیت مجازی ژیائومی در رنگ های مشکی و صورتی و تعدادی رنگ دیگر ارائه خواهد شد.همراه با این محصول یک نرم افزار مخصوص نیز ارائه خواهد شد که کاربران از طریق آن میتوانند با محیط های ۳ بعدی تهیه شده از سوی شرکت های مختلف تعامل کنند.

ژیائومی اعلام کرد که قیمت و زمان در دسترس قرار گرفتن این هدست واقعیت مجازی را متعاقباً اعلام خواهد کرد.

منبع:Cnet.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.