LG V 20 اولین گوشی هوشمند با اندروید ۷٫۰ ! - تکفارس 
LG V 20 اولین گوشی هوشمند با اندروید ۷٫۰ ! - تکفارس 

LG V 20 اولین گوشی هوشمند با اندروید ۷٫۰ !

امید بصیری
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - 14:15
LG V 20 اولین گوشی هوشمند با اندروید ۷٫۰ ! - تکفارس 

کمپانی کره ای LG گوشی جدید خود با نام LG V 20 را در ۶ سپتامبر(۱۶ شهریور) رونمایی خواهد کرد و به نظر این اولین گوشی هوشمند با اندروید ۷٫۰ یا نان بادامی خواهد بود و در این جایگاه حتی از نکسوس های گوگل هم پیشی می گیرد.با تکفارس همراه باشید.

LG در ماه سپتامبر گوشی ای را که میتواند اولین گوشی هوشمند با اندروید ۷٫۰ باشد رونمایی خواهد کرد.این شرکت اعلام کرد که گوشی V20 را در ۶ سپتامبر در سانفرانسیکو رونمایی خواهد کرد. متن شک برانگیزی که در این بیانیه وجود دارد  از “شروع داستان دوم” خبر می دهد که می تواند اشاره به گوشی LG V10  باشد که اکتبر گذشته رونمایی شد یا G5  که آپریل گذشته رونمایی شد.

LG با همان موانعی رو به رو است که باعث توقف و بعضاً زمین خوردن کمپانی های بزرگی همچون HTC , Motorola و یا Sony شدند.اپل و سامسونگ بازار را در چنگ خود دارند و مکان زیادی برای فعالیت دیگر شرکت ها وجود ندارد. LG سعی کرده با ارائه قابلیت های منحصر به فرد همچون طراحی ماژولار(بخش های از گوشی جدا میشوند) LG G5 یا “دوستان/Friends”(مجموعه ای برنامه های مخصوص LG G5 همانند دوربین ۳۶۰ درجه) از رویارویی مستقیم با این رقبا دوری کند و محصولات منحصر به فرد خود را عرضه کند.

اولین گوشی هوشمند با اندروید ۷٫۰

نقطه ی قوت V20 در مقایسه با سایر رقبا میتواند این باشد که سریع تر از هر گوشی دیگری مجهز به آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب و متن بار اندروید نان بادامی میشود. قائدتاً گوگل را باید پیشتاز عرضه آخرین نسخه اندروید برای گوشی های نکسوس خود دانست اما این بار شرایط با ورود LG کمی فرق کرده است. LG تایید کرده است که V 20 اولین گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۷٫۰ خواهد بود.

تا کنون اطلاعات کمی راجع به V 20 منتشر شده است. در روز دوشنبه LG اعلام کرد که V 20 از مزیتها و ویژگی های اصلی اندروید ۷٫۰ بهره مند خواهد بود.این امکانات به مدیریت جدید باتری برای ذخیره سازی بیشتر و بهتر انرژی,پشتیبانی بیشتر برای انجام بازی ها با گرافیک بهتر و کمک به بهبود سرعت پاسخگویی کاربران به پیام های متنی و به روز رسانی مستقیم برنامه ها از طریق پنل پیام ها اشاره کرد.

این بیانیه میتواند بدان معنا باشد که ال جی به ارائه خدمات از طریق “دوستان” ادامه خواهد داد و وی ۲۰ نیز از این قابلیت بهره مند خواهد بود.

منبع:cnet.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید