مایکروسافت ایموجی تفنگ پلاستیکی خود را با یک ایموجی تفنگ واقعی جایگزین کرد - تکفارس 
مایکروسافت ایموجی تفنگ پلاستیکی خود را با یک ایموجی تفنگ واقعی جایگزین کرد - تکفارس 

مایکروسافت ایموجی تفنگ پلاستیکی خود را با یک ایموجی تفنگ واقعی جایگزین کرد

سعید مزارعی
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - 14:07
مایکروسافت ایموجی تفنگ پلاستیکی خود را با یک ایموجی تفنگ واقعی جایگزین کرد - تکفارس 

شرکت مایکروسافت در این هفته یک ایموجی تفنگ اسباب بازی را با یک تفنگ واقعی جایگزین کرد، این کار برای همسان سازی با استاندارد جهانی ایموجی ها انجام گرفته است. این تغییر جدید با آپدیت جدید ویندوز ۱۰ که روز سه شنبه عرضه شد اعمال شده است، این تغییرات بخشی از یک پروژه ی بزرگتر باز طراحی ایموجی ها است که مایکروسافت در چند ماه گذشته برای تازه کردن کتابخانه ایموجی های خود شروع کرده است. کمپانی آمریکایی مایکروسافت صبح امروز در وبلاگ خود نوشت:

مردم نیاز دارند تا احساس انسانیت، شخصی و پر معنادار بیشتری بکنند. زمان آن رسیده است که یک بروزرسانی مهم صورت بگیرد و مایکروسافت بر روی قدرت زبان طراحی خود حساب ویژه ای باز کرده است.

خیلی واضح نیست که چرا کمپانی مایکروسافت احساس نیاز کرده است تا تفنگ اسباب بازی قدیمی خود که شبیه تفنگ های فیلم های علمی تخیلی بود را با یک تفنگ واقعی جایگزین کند. هفته ی گذشته بود که کمپانی سازنده ی آیفون یعنی شرکت اپل ایموجی های جدید خود را معرفی کرد که در این ایموجی ها تفنگ آب پاش برای افزایش حس بازیگوشی در مجموعه آیکون های خود جایگزین تپانچه ی قبلی شد. هر دو کمپانی اپل و مایکروسافت عضوی از کنسرسیوم یونیکد هستند ( یک سازمان فنی است که بر استاندارد سازی ایموجی ها نظارت می کند بنابراین این سازمان به صورت منصفانه ایموجی ها را در کلیه ی دستگاه ها و سیستم عامل های موبایل ترجمه می کند ).  هر شرکت می تواند خود تصمیم بگیرد که این ایموجی ها به چه شکل برای کاربران خود به نمایش در بیایند و به همین دلیل کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفته است که بر خلاف اپل یک تفنگ واقعی را جایگزین نمونه ی اسباب بازی آن کند.

نظر شما در مورد این تغییرات در ایموجی ها چیست؟ شما با سیاست کدام شرکت در این باره موافق هستید و کدام ایموجی را ترجیح می دهید؟

منبع: theverge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.