شایعه: گوشی One Plus 3 Mini بنچمارک گذاری شد - تکفارس 
شایعه: گوشی One Plus 3 Mini بنچمارک گذاری شد - تکفارس 

شایعه: گوشی One Plus 3 Mini بنچمارک گذاری شد

دانیال دهقانی
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - 23:24
شایعه: گوشی One Plus 3 Mini بنچمارک گذاری شد - تکفارس 

گوشی One Plus 3 Mini بنچمارک گذاری شد! در ادامه با تک فارس همراه باشید.

دیروز بود که این خبر در فضای مجازی منتشر شد که به خاطر تقاضای زیاد برای One Plus 3 کمپانی سازنده را مجبور کرده تا به مدت بیش از یک ماه فروش این گوشی در ۲۴ کشور را متوفف کند. سازنده این گوشی ها امید دارد تا با انجام این کار بتواند آن قدری از این گوشی تولید کند تا در آینده هم از لحاظ تعداد گوشی های موجود برای عرضه به بازار به مشکل بر نخورد. با وجود آن که دو سال پیش هم عده ای منتظر عرضه محصول One Plus بودند اما باز هم کمپانی سازنده نتوانست میزان احتمالی استقبال اروپایی ها از One Plus 3 را به درستی تخمین بزند. خوشبختانه البته این مسئله برای کمپانی سازنده خیلی گران تمام نشد و فروش گوشی بدون این که ضربه ای به کمپانی وارد شود در حد بالایی قرار گرفت.

حالا اطلاعات جنجالی تری نیز در محافل مختلف به گوش می رسند. امروز یک گوشی ناشناخته و جدید در وبسایت GFXBench که مخصوص بنچمارک گذاری گوشی ها است دیده شده. با وجود آن که هنوز هیچ قطعیتی در مورد آن که این گوشی مربوط به کمپانی One Plus است وجود ندارد ولی مشخصاتی که این گوشی دارد به شدت با مشخصات احتمالی One Plus 3 Mini تطابق دارد. البته، هنوز حتی وجود مدل Mini گوشی One Plus 3 هم حتمی نیست به همین علت خیلی نباید به این شایعه دل خوش کرد ولی به هر حال بد نیست تا نگاهی به آن بیندازیم.

طبق اطلاعات موجود در GFXBench این گوشی از یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ x 1920 بهره می‌برد. این گوشی تراشه Snapdragon 820 SoC نیز بهره می برد و پردازنده آن چهار هسته ای با قدرت ۲.۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 530 می باشد. حافظه رم این گوشی نیز ۶ گیگابایت است و از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز بهره می برد. دوربین پشتی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود که برای مکالمات تصویری و گرفتن سلفی به کار خواهد آمد.

فارغ از صفحه نمایش، باقی مشخصات ثبت شده دقیقاً با گوشی One Plus 3 مطابقت دارد. شاید One Plus برنامه دارد تا نسخه Mini گوشی One Plus 3 را با همان مشخصات سخت افزاری قدرتمند اما با صفحه نمایشی کوچک تر عرضه کند که مسئله جالبی خواهد بود. اگر این مسئله درست باشد، باید شاهد گرفتن گواهی نامه توسط گوشی از سوی FCC و TENAA باشیم. در حال حاضر، با قطعیت نمی توان در مورد چیزی اظهار نظر کرد و فقط باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این گوشی خواهد بود.

آیا شما موافق با معرفی و عرضه این نسخه از گوشی One Plus 3 هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.