بالاخره پس از مدت ۱۰ ماهی که نسخه ی اندرویدی اپل موزیک در حالت بتا قرار داشت، با ارائه ی آپدیت ۱.۰ از طرف اپل در فروشگاه پلی استور گوکل، به نسخه ی رسمی ارتقا یافت. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

اپل در حالی این آپدیت را ارائه کرده که در آن در کنار رفع عیب ها و قابلیت اکولایزر جدید، هنوز این برنامه در تبلت ها قادر به اجرا نیست و تبلت های اندرویدی از اجرای این برنامه محروم هستند.

همچنین در حالی که از اول قرار بود این برنامه همانند همتای iOSای خود باشد، اپل در حال اضافه کردن تدریجی قابلیت ها به نسخه ی اندرویدی برنامه ی موزیک خود است تا بتواند از سخت افزار های غیر اپلی بهره ببرد. اوایل امسال، نسخه ی اندرویدی اپل موزیک، ویجت صفحه خانه را دریافت کرد و قابلیت ذخیره ی موسیقی ها را در کارت حافظه ی جانبی فراهم آورد. همچنین، نبود اکولایزری که در نسخه ی خود گوشی های اپل وجود داشت، این نسخه ی اندرویدی برنامه را ناقص تر از همتای خود نشان می داد.

این نسخه ی جدید برنامه از طریق گوگل پلی قابل دانلود می باشد و اگر شما برای اولین بار قصد استفاده از این برنامه را داشته باشید، می توانید از دوره ی رایگان سه ماهه ی این برنامه استفاده کرده و آن را امتحان کنید.

نظر شما درباره ی این کار اپل چیست؟ آیا این شرکت نیز زنگ خطری را از جانب اندروید دریافت کرده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget