گوشی Samsung Z2 در خلال معرفی Galaxy Note 7 در آفریقا به طور رسمی معارفه شد - تکفارس 
گوشی Samsung Z2 در خلال معرفی Galaxy Note 7 در آفریقا به طور رسمی معارفه شد - تکفارس 

گوشی Samsung Z2 در خلال معرفی Galaxy Note 7 در آفریقا به طور رسمی معارفه شد

دانیال دهقانی
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - 22:17
گوشی Samsung Z2 در خلال معرفی Galaxy Note 7 در آفریقا به طور رسمی معارفه شد - تکفارس 

گوشی Samsung Z2 در خلال معرفی Galaxy Note 7 در آفریقا به طور رسمی معارفه شد. در ادامه همراه تک فارس باشید.

این گوشی مه از سیستم عامل Tizen بهره می برد از لحاظ ظاهری براق است و چندان هم بی شباهت به فبلت جدید سامسونگ یعنی Galaxy Note 7 نیست. این گوشی از یک صفحه نمایش ۴ اینچی AMOLED بهره می برد و یک گیگابایت نیز حافظه رم دارد. جالب است بدانید این اطلاعات چندان هم متفاوت با اطلاعاتی که پیش از این در ماه مه توسط وبسایت هندی Zauba منتشر شده بود مغایر نیست و مشخصاً Samsung Z2 یک گوشی میان رده ای است.

سال گذشته بود که سامسونگ دو گوشی از سری Z یعنی گوشی یعنی گوشی Samsung Z1 که ۴ اینچی بود و Samsung Z3 که ۵ اینچی بود را به بازار عرضه کرد و Samsung Z2 به نظر فرزند خلف گوشی اول است. برگردیم به اخباری که در ماه مه ۲۰۱۵ منتشر شده بود، طبق آن ها این گوشی با صفحه نمایشی با رزولوشن ۵۴۰ x 960 (یا همان Qhd) عرضه خواهند شد. این مطلب از آن جایی که سری قبلی گوشی ها نیز از صفحه نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۴۰۰ x 800 بهره می بردند با عقل جور در می آید. همچنین این گوشی از پردازنده ۴ هسته ای ۳۲ بیتی و یک گیگابایت حافظه رم نیز بهره می برند. باتری این گوشی نیز ۲۰۰۰ میلی آمپری است.

با وجود آن که در اصل سیستم عامل Tizen به این علت به بازار آمد تا از تکیه سامسونگ بر گوگل و اندروید بکاهد اما به نظر می رسد گستره استفاده از آن بیش از تنها ساعت های هوشمند Gear S خواهد بود و به زودی استفاده از آن فراگیر تر نیز می شود. شاید روزی شاهد آن بودیم که سامسونگ این سیستم عامل را به طور پیش فرض روی گوشی های پرچمدار خود نیز نصب و آن ها را در بازار آمریکا عرضه کرد.

منبع: Phone Arena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.