آپدیت جدید فایرفاکس به شما برای جلوگیری از کرش کردن مرورگر کمک می کند - تکفارس 
آپدیت جدید فایرفاکس به شما برای جلوگیری از کرش کردن مرورگر کمک می کند - تکفارس 

آپدیت جدید فایرفاکس به شما برای جلوگیری از کرش کردن مرورگر کمک می کند

علی سیف الهی
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - 19:45
آپدیت جدید فایرفاکس به شما برای جلوگیری از کرش کردن مرورگر کمک می کند - تکفارس 

اگر موضوعاتی همانند انتشار آپدیت سالیانه ی ویندوز ۱۰ و رونمایی از گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ به حد کافی برای هیجان زده نمودن شما در یک روز کافی نبودند، بهتر است این خبر را دنبال کنید. موزیلا آپدیت جدیدی را منتشر ساخته است که نسخه ی چند پردازش مرورگر فایرفاکس را برای برخی از کاربران عرضه می کند. و باید عرض کنیم که واقعا هیجان انگیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.می توان گفت که این آپدیت، بهترین و پر مصرف ترین آپدیتی است که موزیلا منتشر ساخته است و حال فایرفاکس قادر است تا وظایف خود را به چندین پردازش جداگانه تقسیم کند. با تقسیم محتوای وب و پردازش UI خود فایرفاکس، تولبار و دکمه های مرورگر دیگر نباید کرش کنند.

موزیلا همچنین Awesome بار را معرفی کرده است که پیشنهادات بیشتری را ارائه می کند و خواندن را راحت تر می نماید.  Discovery Paane نیز دوباره طراحی گشته است و امنیت بخش دانلود ها نیز افزایش داشته است. این قابلیت خاطر بدین معنی است که کلاس های دانلود جدیدی مورد حفاظت قرار گرفته اند، به خصوص برنامه های مخرب و دانلود های ناشناس.

به همین صورت، بر روی موبایل نیز فایر فاکس در اندروید قابلیت های ارزشمندی را دریافت نموده است. همانند به هم پیوستن Reading List و Bookmark ها . همچنین جا به جا نمودن Synced Tabs و جایگذاری آن در History Panel. همچنین اگر شما در حال تماشای ویدئویی باشید و در آن هنگام تماسی دریافت کنید، مرورگر به صورت خودکار پخش ویدئو را متوقف خواهد نمود.

در حالت کلی، آپدیت هر دو نسخه ی موبایل و دستکاپ ارزش امتحان کردن را دارد، اما درباره یقابلیت چند پردازش زیاد هیجان زده نباشید. موزیلا این قابلیت را به تعداد کمی از دارندگان فایرفاکس عرضه کرده است، چون این قابلیت در اول راه قرار دارد. زمانی که موزیلا مطمئن شود مشکل اساسی در این قابلیت وجود ندارد، آن را برای همگان منشر خواهد ساخت.

نظر شما درباره ی این آپدیت مرورگر فایرفاکس چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.