سخنان ونتورث میلر درباره فرار از زندان - تکفارس 
سخنان ونتورث میلر درباره فرار از زندان - تکفارس 

سخنان ونتورث میلر درباره فرار از زندان

پژمان دستوریان
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - 18:31
سخنان ونتورث میلر درباره فرار از زندان - تکفارس 

احیای مجدد دوست داشتنی ترین سریال تلوزیون کاری ریسک آمیز است.نتیجه ی اینکار میتواند به موفقیت دستیابد همچون Doctor who و یا میتواند یک فاجعه ی به تمام معنا مانند Heroes Reborn باشد.فرار از زندان
ونتورث میلر ستاره نقش مایکل اسکافیلد در سریال فرار از زندان درباره ادامه ی این سریال گفت: این کاری است که ارزش ریسکش را داشته باشد و باید متعهد شد که این سریال کوتاه قصد حفظ ارزش های آن را داشته باشد.
نسخه اصلی سریال در ایالات متحده دنبال میشد.هدف ما در همان نقطه بود.حال هدف ما تمام جهان است.موضوع داستان باید پابرجا باشد اما من حس میکنم که باید به تمام طرفدارانمان در جهان نیز توجه کنیم.

این نمایش با واکنش های مثبتی از اقسانقاط دنیا مواجه شده.ونتورث میلر،به بزرگترین و گیج کننده ترین سوالی که این روز ها با در دست ساخت بودن فصل پنجم سریال افکار عمومی را درگیر کرده پاسخ میدهد:
بعد از هشت سال همچنان میتوانید به کرکتر مایکل اسکافیلد اعتماد کنید.
آیا او مردیست که از آن یاد میشود؟چرا که بعد از هفت سال و خورده ای گذشته و او نیز پا به جاده ای تاریک نهاده.وی به چیزی نه چندان دوست داشتنی تبدیل شده و سوالی که پیش می آید این است که به هرحال آیا او سزاوار نیک درنظر گرفتن میباشد یا خیر.
فصل جدید با بازگشت مایکل به پیشت میله های زندان آغاز میشود جایی که وی متعهد است تا با چیدن برنامه ای،مجددا از زندان بگریزد.

آقای میلر در ادامه افزود: من گمان میکنم که همه ما در عجبیم که ما قادریم در شرایط بحرانی خیلی کارها انجام دهیم و قرار گرفتن در زندان و جو متشنج کننده آن کاری میکند که یک آدم خوب در شرایط نامعقول کارهای وحشتناکی انجام دهد
مایکل اسکافیلد همیشه فردی مهربان بوده،اما زمانی که ما اون را دوباره پیدا میکنیم،وی از خطر قرمز های بسیاری عبور کرده است.ایا اون هیچوقت خواهد توانست به خود وافعی اش بازگردد؟این نبض داستانی ـست که عوامل پشت صحنه سعی میکنند به آن بپردازند.

Prison Break بر سال ۲۰۱۷ سه شنبه ساعت ۹/۸ از شبکه Fox به روی آنتن خواهد رفت

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید