گلکسی نوت ۷ اولین گوشی هوشمند با محافظ صفحه Gorilla Glass 5 - تکفارس 
گلکسی نوت ۷ اولین گوشی هوشمند با محافظ صفحه Gorilla Glass 5 - تکفارس 

گلکسی نوت ۷ اولین گوشی هوشمند با محافظ صفحه Gorilla Glass 5

امید بصیری
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - 23:37
گلکسی نوت ۷ اولین گوشی هوشمند با محافظ صفحه Gorilla Glass 5 - تکفارس 

گلکسی نوت ۷ اولین گوشی هوشمند استفاده کننده از Gorilla Glass 5 است! با تکفارس همراه باشید.

۲ روز پیش بود که اعلام شد ممکن است گلکسی نوت ۷ اولین گوشی هوشمند جهان باشد که از محافظ صفحه نمایش Gorilla Glass 5 استفاده میکند و حالا این ادعا تایید شده است.به نظر این قوی ترین محافظ صفحه نمایشی است که کورنینگ(Corning) تا به امروز تولید کرده استو میتوان یکی دیگر از نقاط قوت پرچمدار جدید فبلت های سامسونگ باشد.

کورنینگ ادعا میکند که Gorilla Glass 5 در برابر افتادن از ارتفاع ۵.۲۵ فوتی(۱.۵ متر) تا ۸۰ درصد مقاوم است. سامسونگ از Gorilla Glass 5 برای محافظت از صفحه نمایش فوق العاده زیبای گلکسی نوت ۷ استفاده کرده است.این صفحه نمایش دارای خمیدگی در دو طرف است پس میتوانید اطمینان حاصل کنید که آنقدر که به نظر میرسد ظریف نیست. اگر شما هم از ادعا ی کورنینگ مبنی بر مقاومت صفحه نمایش به افتادن در ارتفاع ۱.۵ متری شک دارید فقط باید چند روز صبر کنید تا ویدئو های تست استقامت و صحفه نمایش این گوشی بر روی سایت های مختلف قرار بگیرند.

سامسونگ امروز از گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در مدل ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه به بازار عرضه خواهد شد.این این لینک میتوانید رنگ بندی های این گوشی و از این لینک نیز اطلاعات بیشتری را از این ابرگوشی دریافت کنید.

منبع:sammobile

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.