ال جی از معرفی V20 با اندروید ۷.۰ خبر می دهد - تکفارس 
ال جی از معرفی V20 با اندروید ۷.۰ خبر می دهد - تکفارس 

ال جی از معرفی V20 با اندروید ۷.۰ خبر می دهد

رضا چهارلنگ
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - 15:30
ال جی از معرفی V20 با اندروید ۷.۰ خبر می دهد - تکفارس 

صبح امروز دوشنبه مدیر مسئول کمپانی ال جی طی یک مصاحبه مطبوعاتی از ارائه ی عضو جدید خانواده ی سری V با نام تجاری V20 خبر داد و اعلام کردند که این گوشی در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد .

اطلاعات زیادی از مسئولان ال جی برای این گوشی نقل نشده است ولی سیستم عامل موجود بر روی دستگاه از نوع اندروید و نسخه ی ۷.۰ می باشد .

به گفته ی مسئولین شرکت کره ای V20 دارای تمامی استاندارد های مورد نیاز و اصلی یک گوشی می باشد . همچنین طبق اعلامات مقامات بالادست ال جی این دستگاه به پیشرفته ترین و اولین دستگاه مالتی مدیا در دنیا بدل خواهد شد که تمامی امکانات صوتی و تصویری در آن گنجانده شده است .

در ماه گذشته نیز شایعه ی تولید V20 به بیرون درز کرد ولی اکنون این شایعه به واقعیت تبدیل شده است .

صفحه نمایش اصلی V20 دارای کیفیت بسیار بالای qHD و وضوح ۲۵۶۰*۱۴۴۰ ، همچنین یک صفحه نمایش ثانویه با مشخصات صفحه نمایش اصلی V10 بر پشت دستگاه تعبیه شده است .

بدنه ی دستگاه با خواص نظامی میباشد و از استحکام فوق العاده بالایی برخوردار است .

پس از شکست و کاهش فروش Lg G5 این بار V20 می تواند به عنوان گل سرسبد و نماینده ی ال جی روانه ی بازار شود ، اما نکته ی اصلی اینجاست که در ماه سپتامبر دستگاه های Galaxy Note 7 از کمپانی سامسونگ و نسل جدید Iphone و Iphone PLUS از کمپانی اپل معرفی می شوند . حال تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که صبر پیشه کنیم تا ببینیم رتبه ی اول منقبض کننده ی بازار تلفن همراه به کدام شرکت اختصاص داده می شود .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید