اینستاگرام توانایی مدیریت کامنت ها را به کاربران می دهد - تکفارس 
اینستاگرام توانایی مدیریت کامنت ها را به کاربران می دهد - تکفارس 

اینستاگرام توانایی مدیریت کامنت ها را به کاربران می دهد

علی سیف الهی
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - 12:00
اینستاگرام توانایی مدیریت کامنت ها را به کاربران می دهد - تکفارس 

اگر شما هم از برخی کامنت هایی که در زیر پست های شما گذاشته می شود ناراحت هستید، خبر خوشی برای شما داریم. اینستاگرام به زودی به شما اجازه خواهد داد تا کامنت هایتان را خودتان مدیریت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

با این توانایی مدیریت کامنت ها، شما حتی می توانید توانایی ارسال کامنت را از دیگران سلب کنید. این شرکت به اشتراگ گذاری عکس و ویدئو اعلام کرده است که کلمات مختلف برای افراد مختلف می تواند معانی متفاوتی داشته باشد، بنابراین شما باید به عنوان صاحب حساب، قابلیت ویرایش را داشته باشید.

اینستاگرم قبل از انتشار عمومی این قابلیت، این فرصت را به اعضای پر فالوور خود می دهد تا قبل از دسترسی عمومی، به این قابلیت دسترسی داشته باشند. در واقع، در طی ماه های آینده، همه ی اعضای این شبکه ی اجتماعی خواهند توانست تا به ابزار ویرایش دسترسی داشته باشند. کاربران همچنین قادر خواهند بود تا تصمیم بگیرند کی و چگونه کامنت ها را قبول کنند و منتشر سازند.

آقای نیکی جکسون کولاکو، رئیس بخش حریم خصوصی اینستاگرام گفته است که: “هدف ما تبدیل اینستاگرام به مکانی دوستانه، مفرح و امن برای تجربه ی شخصی است. ما ابتدا با حساب هایی که کامنت های بالایی دارند شروع کردیم و به آن ها توانایی مدیریت حساب کاربریشان را اعطا نمودیم. همانطور که ما فرا گرفته ایم، ما به دنبال بهبود تجربه ی کامنت ها هستیم.”

ما بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر در هر روز، کاربرانی در این میان بودند که فقط در زیر پست های کاربران فحاشی و ناسزا گوشی می کردند. به همین دلیل اینستاگرام تصمیم گرفت تا با اضافه کردن قابلیت کنترل کامنت ها توسط کاربران، از شر کاربران مزاحم راحت شود. اینستاگرام نباید به خاطر هر کامنتی، موضع بگیرد و خود را درگیر کند.

نظر شما درباره ی این قابلیت کاربردی چیست؟

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.