با پرداخت تنها یک دلار صاحب یک تبلت AT&T Trek 2 HD شوید! - تکفارس 
با پرداخت تنها یک دلار صاحب یک تبلت AT&T Trek 2 HD شوید! - تکفارس 

با پرداخت تنها یک دلار صاحب یک تبلت AT&T Trek 2 HD شوید!

دانیال دهقانی
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - 23:47
با پرداخت تنها یک دلار صاحب یک تبلت AT&T Trek 2 HD شوید! - تکفارس 

اکنون می‌توانید با پرداخت تنها یک دلار صاحب یک تبلت شوید! این تبلت چیزی نیست جز تبلت Trek 2 HD محصول شرکت AT&T. در ادامه با تک فارس همراه باشید.

بدون شک شما می‌‌توانید آخرین اسکناس یک دلاری کیف پول خود را خرج خرید یک همبرگر چرب و نرم و خوشمزه کنید و از چشیدن طعم آن لذت ببرید. البته شما می‌توانید هوشمندانه‌تر عمل کنید و به جای رفتن به سمت یک شعبه از مک دانالد، یک تبلت ۱ دلاری از شرکت AT&T با نام Trek 2 HD را خریداری کنید که یک ضمانت نامه دو ساله هم به همراه خود دارد! البته باید به مدت ۲۰ ماه به طور ماهانه مبلغ ۷.۵ دلار را به عنوان قسط این تبلت پرداخت کنید تا در نهایت مبلغ ۱۵۰ دلاری آن با شرکت سازنده تسویه شود.

تبلت Trek 2 HD از صفحه نمایشی ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ x 800 بهره می‌برد. پردازنده این گوشی نیز ۸ هسته‌ای است و ۱.۵ گیگاهرتز نیز قدرت دارد. حافظه رم این گوشی نیز ۲ گیگابایت است و حافظه داخلی این گوشی نیز معادل ۱۶ گیگابایت که البته این مقدار قابل افزایش است. برای کسانی که به دنبال حافظه بیشتر می‌گردند نیز یک رم میکرو جداگانه با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد. هر دو دوربین عقب و جلوی این تبلت نیز ۵ مگاپیکسلی هستند. باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری این گوشی نیز باعث شده تا به مدت ۱۰.۵ ساعت بتوانید از آن استفاده کنید. همچنین قابلیت “شارژ سریع” (Quick Charge) نیز باعث می‌شود تا دیگر مجبور نباشید چندین ساعت تبلت خود را در گوشه خانه برای شارژ شدن رها کنید و خیلی سریع به میزان کافی باتری آن را شارژ کنید. پورت تیپ سی (Type-C) نیز در این گوشی وجود دارد. تبلت Trek 2 HD همچنین به شما این قابلیت را می‌دهد که برنامه‌های تلوزیونی مورد علاقه خود را از طریق DirectTV به اشتراک بگذارید که البته نیازی نیست اشاره کنیم که برای این کار شما باید اشتراک DirectTV را تهیه کنید.

مدیر ارشد اجرایی شرکت AT&T در مورد این تبلت گفته است:

“تبلت Trek 2 HD طراحی ویژه‌ای دارد که به مقوله سرگرمی نیز نگاهی خاص داشته باشد بنابراین شما در هر زمانی می‌توانید از محتویات ویدیویی مورد علاقه خود لذت ببرید. چه جزو آن دسته از افرادی هستید که وقت زیادی را پای تلوزیون می‌نشینند و برنامه‌های مختلف آن را دنبال می‌کنند و چه از آن دسته از افرادی که آن قدر سرشان شلوغ است که تنها بخش‌های مهم رویدادهای ورزشی را تماشا می‌کنند، با پرداخت کمتر از یک دلار می‌توانید به مدت دو سال تمامی نیازهای خود را برطرف کنید.”

تبلت Trek 2 HD در تاریخ ۵ آگوست (برابر با ۱۵ مرداد) در دسترس قرار خواهد گرفت.

آیا شما تمایلی به تهیه این تبلت دارید؟ این حرکت جاه طلبانه از سوی AT&T را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.