Google Maps از ویژگی Multi_Stop بهره مند می شود - تکفارس 
Google Maps از ویژگی Multi_Stop بهره مند می شود - تکفارس 

Google Maps از ویژگی Multi_Stop بهره مند می شود

امید بصیری
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - 23:06
Google Maps از ویژگی Multi_Stop بهره مند می شود - تکفارس 

مسیریابی با Google Maps راحت تر از قبل شد.با تکفارس همراه باشید.

Multi_Stop که در حال حاضر بر روی نسخه ی اندرویدی Google Maps فعال است هم اکنون بر روی نسخه ی IOS این نر افزار نیز قابل استفاده است. با این قابلیت کاربران IOS میتوانند از این ویژگی  یعنی علامت گذاری نقاط مختلف بر روی تلفن های هوشمند خود بهره مند شوند.هنگامی که موقعیت مکانی را در نرم افزار وارد کنید میتوانید مکان های توقف متعددی را بر روی نقشه فعال کنید که از طریق دکمه “اضافه کردن توقف/Add Stop” در گوشه صفحه قابل انجام است. شما همچنین میتوانید مسیر و نظم سفر خود را با شخصی سازی مسیر ها تغییر دهید.

وقتی که تمام نقاط مسیر و نقاط توقف را مشخص کردی بر روی دکمه “انجام شد/Done” اشاره کنید و از مسیریابی بسیار خوب از نقطه شروع تا نقطه پایان بهره مند میشوید. در حالی که هنوز در اواسط فصل تابستان هستیم بی شک این نرم افزار میتواند بسیار کار آمد باشد و زمان هدر رفته شما را کاهش دهد.

به جای اینکه توقف کرده و هر دفعه مجدداً مسیر را انتخاب کنید میتوانید به یک باره تمام مسیر خود را برنامه ریزی کنید تنها کاری که باید بکنید وارد کردن تمام مکان های مورد نظر در ابتدای راه است.از اینکه مکان های توقف دقیقاً طبق برنامه ریزی شما باشد اطمینان حاصل کرده و سپس شروع به مسیر یابی کنید.

برای بارگیری Google Maps بر روی سیستم عامل IOS خود اینجا را  کلیک کنید.

منبع:Phonearena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.