به ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون رخنه شد - تکفارس 
به ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون رخنه شد - تکفارس 

به ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون رخنه شد

پژمان دستوریان
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - 20:55
به ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون رخنه شد - تکفارس 

چیزی تا برگزاری دور تازه ای از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا باقی نمانده است.کاخ سفید در بحبه یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ آمریکا به سر میبرد.هیلاری کلینتون رسما نامزدی ریاست جمهوری حذب دموکراتیک ایالات متحده را پذیرفت و مستقیم به نبر علیه ترامپ خواهد رفت.اما ستاد کمپین هیلاری کلینتون توسط حمله سایبری به وسیله افرادی نا معلوم رخنه شده و اطلاعات زیادی من جمله آمار و ارقام نظرسنجی ها،حامیان و هواداران و برنامه های تبلیغاتی آنها ربوده شده است.
به دنبال موج تازه ای از حملات سایبری به اقسانقاط مختلف ایالات متحده این بار گزارشاتی به گوش میرسد که هکرها افرادی روسی بوده که قصد حملات سایبری به چندین مرکز مهم را داشته اند.
Nick Merrill سخنگو و مشاور ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون ضمن تائید حمله سایبری به بخش نتورک کمپین،هکرهای روسی را به انجام این رخنه متهم کرد.
پیش تر نیز حملات سایبری گسترده ای به حذب دموکرات صورت گرفته بود که طی آن عملیات ایمیل های شخصی خانم هیلاری کلینتون هک،و توسط جولیان آسانژ در ویکیلیکس منتشر شد.
از سویی دیگر دونالت ترامپ که توسط لو رفتن ایمیل های کلینتون منفعت های زیادی برده در بیانیه ای از روسیه خواستار یافتن افراد هکر شد.

با این حال طی آخرین نظرسنجی های صورت گرفته در رسانه های اینترنتی آمریکا،دونالد ترامپ کاندیداتوری حذب جمهوریخواه ایالات متحده آمریکا در جلب نظر مردم موفق تر بوده.اما با توجه به حمایت اکثر سلبریتی ها و مشاهیر نامآشنای هالیوودی از هیلاری کلینتون و عدم موافقت جاستین بیبر از تقاضای کمپین ترامپ منبی بر اجرای زنده ۴۵ دقیقه ای به نفع جمهوری خواهان بنظر میرسد که موفقیت هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اندکی رو به رشد خواهد بود.
پس از حملات سایبری صورت گرفته دولت فدرال امریکا حال به فکر قوی تر کردن سیستم های خود در مقابل رخنه های خارج از شبکه میباشد و مطمئنا در آینده شاهد اقدامات جدی تر در این زمینه توسط مقامات مسئول خواهیم بود.

منبع:USA today

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.