نکسوس ۵ اندروید ۷ را دریافت نمیکند! - تکفارس 
نکسوس ۵ اندروید ۷ را دریافت نمیکند! - تکفارس 

نکسوس ۵ اندروید ۷ را دریافت نمیکند!

امید بصیری
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - 20:05
نکسوس ۵ اندروید ۷ را دریافت نمیکند! - تکفارس 

نسخه جدید سیستم عامل اندروید احتمالاً ماه آینده انتشار پیدا میکند اما به نظر دارندگان “نکسوس ۵/Nexus 5” قرار نیست این نسخه جدید را در گوشی خود داشته باشند! با تکفارس همراه باشید.

بر اساس گزارش لو دهنده معروف گوشی های هوشمند Evan Blass گوگل در ماه آینده جدید ترین نسخه از سیستم عامل خود یعنی اندروید با نام اختصاصی “نان بادامی/Nougat” را همراه با به روزرسانی امنیتی ماه آگست ارائه خواهد کرد.البته این پیام Evan Blass قرار نیست دارندگان نکسوس ۵ را خوشحال کند! این مرد که با اکانت توئیتری معروف خود یعنی @Evleaks شناخته میشود اعلام کرد که نکسوس ۵ اندروید ۷ را دریافت نخواهد کرد.اگرچه هنوز هم از آپدیت امنیتی جدید بهره مند خواهد بود.

یک وسیله جدید اندرویدی لزوماً به معنی یک گوشی جدید از خانواده نکسوس خواهد بود. HTC مسئول ساخت هر دو گوشی است که در یکی از بدنه پلاستیکی با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با نام رمز Sailfish (S-1) و در دیگری از بدنه آهنی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با نام رمز  Marlin (M-1) استفاده میکند.HTC همان کمپانی ای است که برای اولین بار گوشی از خانواده نکسوس با نام نکسوس ۱ را به بازار عرضه کرد.این گوشی های جدید ممکن است در اواخر سه ماه سوم و یا اوایل سه ماهه چهارم به بازار بیایند.

علی رغم همه ی این هشدار ها اتفاقات خواه نا خواه به وقوع میپیوندند.شخصی به نام برایان مویانو داستان جالبی را نقل میکند.نکسوس ۶P مویانو تصادفاً پیغامی مبنی بر آپدیت گوشی هوشمند خود به اندروید ۷ دریافت میکند.در این پیغام کلمه R به معنی Release(انتشار) وجود داشت نه کلمه P به معنی Preview(پیش نمایش). این میتواند نشانه ای باشد که شاید گوگل قصد دارد برنامه های خود را تغییر دهد. برایان مویانو همچنین اشاره کرد وی وقتی این پیغام را دریافت کرد که قصد داشت از نسخه مخصوص توسعه دهنده گان به نسخه Marshmallow باز گردد.

منبع:Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.