ویدئو: EarPod های جدید با کانکتور لایتنینگ عرضه می شوند - تکفارس 
ویدئو: EarPod های جدید با کانکتور لایتنینگ عرضه می شوند - تکفارس 

ویدئو: EarPod های جدید با کانکتور لایتنینگ عرضه می شوند

سعید مزارعی
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - 16:10
ویدئو: EarPod های جدید با کانکتور لایتنینگ عرضه می شوند - تکفارس 

در چند روز گذشته ویدئویی از یک مبدل تبدیل کننده ی جک ۳.۵ میلی متری به درگاه لایتنینگ منتشر شده بود. منبع ویدئو ادعا می کرد که این ویدئو را مستقیما از شرکت Foxconn شریک تجاری اپل بدست آورده است و قرار است تا در جعبه ی همه ی آیفون های ۷ و آیفون ۷ پلاس یکی از این تبدیل ها قرار داده شود. همانگونه که به احتمال زیاد شما می دانید قرار است این دو آیفون جدید بدون داشتن جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدا ساخته شوند. این کار به اپل اجازه می دهد تا محصول خود را باریکتر تولید کند و همچنین توانایی استفاده از یک باتری بزرگتر برای اپل فراهم می شود.

در ویدئوی که امروز منتشر شد درستی ویدئوی هفته ی گذشته را زیر سوال می رود. در این ویدئو نشان می دهد که به جای یک تبدیل، یک جفت EarPod ( هدفون شرکت اپل ) شرکت اپل به همراه یک کانکتور لایتنینگ که به انتهای کابل آن وصل شده است مورد استفاده قرار گرفته است. ما همچنین کنترل های صدای EarPod را می بینیم که اجازه ی کم و زیاد کردن میزان صدا و همچنین پخش و توقف محتوای رسانه ای را از روی سیم این هدفون ها به کاربر می دهد. یک میکروفون هم برای استفاده در تماس ها برای کاربران بر روی این EarPod تعبیه شده است.

ماه گذشته تعدادی عکس از این هدفون ها به وسیله ی سایت چینی weibo به بیرون درز کرده بود. امروز نیز ما شاهد تائید آن عکس ها به وسیله ی ویدئویی که منتشر شده است، هستیم. بنابراین سوال اینجاست که بالاخره شرکت اپل گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خود را با یک مبدل جک ۳.۵ میلی متری به درگاه لایتنینگ تولید می کند و یا ترجیح می دهد که از یک جفت EarPod با یک کانکتور لایتنینگ که به آن وصل شده است استفاده کند. در این لحظه ما انتظار داریم پاسخ پرسش بالا گزینه دوم باشد. این ویدئو را می توانید از این لینک ببینید.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما اپل بالاخره از کدام یک در محصول جدید خود استفاده می کند؟

منبع:PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید