نویسنده ی تازه ای برای کار بر روی فیلم آنچارتد استخدام شده است - تکفارس 
نویسنده ی تازه ای برای کار بر روی فیلم آنچارتد استخدام شده است - تکفارس 

نویسنده ی تازه ای برای کار بر روی فیلم آنچارتد استخدام شده است

علی سیف الهی
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - 12:00
نویسنده ی تازه ای برای کار بر روی فیلم آنچارتد استخدام شده است - تکفارس 

فیلم سینمایی بازی آنچارتد هنوز در مراحل پیش تولید قرار دارد و به نظر می رسد که بسیار طول خواهد کشید تا این فیلم به مرحله ی تولید برسد. به تازگی الته پرتوی امیدی روشن شده است و آن به کار گیری نویسنده ی مشهور، آقای جو کارناهان برای نوشتن فیلمانه ی نهایی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

به نظر می رسد چیزی که این نویسنده ی مشهور را به این فیلم کشانده، علاقه ی او به باستان شناسی و محبوبیت فرانچیز اچارتد می باشد.

او گفته است که: “باستان شناسی خود شناسایی تمدن های قدیمی است اما همین دنیا های قدیمی مرا مسحور خود کرده اند. مخصوصا زمانی که شما این روز ها  به موزه می روید و متعجب می شوید که چگونه یک تکه ی قدیمی به اینجا راه یافته و اصلا از کجا آمده است.” این سخنان بیشتر شبیه بخش های ابتدای بازی آنچارتد ۳ می باشد. البته اگر لخواهیم صادق باشیم.

آقای کارناهان احتمالا بیشتر به خاطر نویسندگی و کارگردانی فیلم Narc در سال ۲۰۰۲ با بازیگرانی همچون جیسون پاتریک و ری لیوتا، و فیلم The Grey در سال ۲۰۱۱ شهرت یافته است.

این فیلم هنوز کارگردان ندارد وو نیاز به یک کارگردان خبره دارد اما حتی با وجود فرد باهوشی همچون کارناهان در پشت دوربین ها، نمی توانند برنامه های خود را زیر پا بگذارند. در میان پروژه های دیگر این فرد، فیلم Bad Boys 3 در حال ساخت می باشد و خود ایشان گفته اند که اگر کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده می گرفتند، شاید این عنوان دیر تر از تاریخ مقرر شده نیز منتشر می شد. فیلم Bad Boys 3 چندین باز تاخیر خورده است و بیش از دو سال از تاریخ انتشار آخر خود عقب است و معلوم نیست که در آینده چه اتفاقی برای این فیلم خواهد افتاد.

نظر شما درباره ی ساخت فیلم آنچارتد چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید