قهرمان آمریکایی بازی Pokemon GO برای گرفتن همه پوکمون ها می خواهد دور دنیا سفر کند - تکفارس 
قهرمان آمریکایی بازی Pokemon GO برای گرفتن همه پوکمون ها می خواهد دور دنیا سفر کند - تکفارس 

قهرمان آمریکایی بازی Pokemon GO برای گرفتن همه پوکمون ها می خواهد دور دنیا سفر کند

سعید مزارعی
۹ مرداد ۱۳۹۵ - 20:01
قهرمان آمریکایی بازی Pokemon GO برای گرفتن همه پوکمون ها می خواهد دور دنیا سفر کند - تکفارس 

یک شخص اهل فلوریدا و قهرمان بازی Pokemon GO به نام Nick Johnson وقتی که هفته ی پیش اعلام کرد که اولین نفری است که در آمریکا همه ی ۱۴۲ پوکمون موجود در آمریکای شمالی را گرفته است به سرخط خبر ها تبدیل شد. حالا او قصد دارد تا برای تکمیل مجموعه ی خود به سراسر دنیا سفر کند.

برای آن هایی که احتمالا نمی دانند باید بگویم که Pokemon GO دارای یک سری موانع جدی است تا اجازه ندهد بازی کننده ها همه ی پوکمون ها را بگیرند. اول از همه Ditto به عنوان یکی از پوکمون های افسانه ای انگشت شمار(از جمله پرندگان افسانه ای) گم می شود، اگرچه Niantic شرکت سازنده ی بازی با شیطنت اعلام کرد که این پوکمون ها به عنوان یک اتفاق خاص وارد بازی می شوند. با این حال چهار پوکمون خاص تنها در برخی مناطق جغرافیای ظاهر می شوند.

به عنوان مثال پوکمون Tauros تنها در ایالات متحده ی آمریکا ظاهر می شوند، پوکمون Mr.Mime مختص منطقه ی اروپا ، پوکمون Farfetch’d  مخصوص آسیا و همجنین برای دیدن Kangaskhan شما باید به استرالیا بروید.

Johnson کسی است که یک پلتفرم برای شرکت Applico را رهبری می کند و قصد دارد تا با سفر به سراسر جهان همه ی پوکمون های خاص این بازی را بگیرد تا تبدیل به اولین نفری شود که یک مجموعه از کلیه ی پوکمون های موجود در بازی را دارد. البته جالب است این را نیز بگوییم که Johnson به لطف اسپانسر هایی که توانسته جذب کند تمام این سفر های را به صورت رایگان انجام خواهد داد.

Johnson قرار است در این سفر هیجان انگیز به همراه نامزدش برای گرفتن Mr.Mime ابتدا به پاریس و سپس برای به دام انداختن Farfetch’d به هنگ گنگ و در آخر برای گرفتن Kangaskhan به سیدنی برود. اگر شما نیز می خواهید این سفر هیجان انگیز و پر مخاطره را دنبال کنید کافی است که به حساب کاربری جاهنسون در اسنپ چت بروید.

نظر شما در مورد این سفر نادر چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:androidauthority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.