هواوی قصد شکستن رکورد فروش خود را در سال ۲۰۱۶ دارد - تکفارس 
هواوی قصد شکستن رکورد فروش خود را در سال ۲۰۱۶ دارد - تکفارس 

هواوی قصد شکستن رکورد فروش خود را در سال ۲۰۱۶ دارد

دانیال دهقانی
۹ مرداد ۱۳۹۵ - 13:24
هواوی قصد شکستن رکورد فروش خود را در سال ۲۰۱۶ دارد - تکفارس 

بعد از اعلام خبر بالا رفتن ۴۰ درصدی میزان فروش محصولات در نیمه اول سال ۲۰۱۶، حال هواوی مقدار فروش مد نظر خود برای کل سال را اعلام کرده است. این کمپانی قصد دارد که تا پایان سال ۲۰۱۶ تعدادی بالغ بر ۱۴۰ میلیون گوشی هوشمند که رقم بالایی به شمار می‌رود را به فروش برساند. به منظور رسیدن به این هدف، این شرکت قصد دارد تا ۱۵ هزار خرده فروشی دیگر را در سراسر جهان افتتاح کند.

هواوی سال گذشته موفق شد تا ۱۰۴ میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند، این به آن معناست که اگر این شرکت بتواند به هدف بزرگی که امسال برای خود در نظر گرفته برسد در حقیقت میزان عرضه محصولات خود به بازار را با ۳۰ درصد افزایش رو به رو کرده است.

مدیر ارشد اجرایی بخش مصرف کنندگان کمپانی هواوی یعنی آقای “ریچرد یو چنگ دانگ” اعلام کرده است:
“ما در مورد رسیدن به هدف خود یعنی عرضه ۱۴۰ میلیون گوشی هوشمند به بازار طی سال ۲۰۱۶ خوشبین و خاطر جمع هستیم … [تعداد فروشگاه‌های حال حاضر ما] بیش از حد کافی است. ما قصد داریم تا خرده فروشی‌های بیشتری را در خارج از مرز چین افتتاح کنیم.”

تا پایان ماه مِه ۲۰۱۶ هواوی بیش از ۳۵ هزار فروشگاه در سرتاسر جهان داشته است که ۱۱ هزار تای آن در چین، ۶۵۰۰ تا در کشورهای دیگر آسیایی، ۶۲۰۰ تا در اروپا و ۱۵۰۰ تا از آن‌ها در آمریکای جنوبی واقع شده‌اند. هواوی در بیش از ۱۷۰ کشور جهان فروشگاه دارد.

این کمپانی روز پنجشنبه اعلام کرد که فروشی که بخش مصرف کنندگان هواوی در نیمه اول سال ۲۰۱۶ داشته مبلغی حدود ۱۱.۶ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال گذشته با ۴۱ درصد پیشرفت همراه بوده است. جالب است بدانید بیش از نیمی از این میزان فروش مختص به بازارهای خارج از کشور چین بوده‌اند و مردمان دیگر کشورها استقبال بسیار خوبی از محصولات این شرکت به عمل آورده‌اند.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.