آپدیت جدید اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ موبایل از قابلیت کانتینیوم پشتیبانی می کند - تکفارس 
آپدیت جدید اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ موبایل از قابلیت کانتینیوم پشتیبانی می کند - تکفارس 

آپدیت جدید اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ موبایل از قابلیت کانتینیوم پشتیبانی می کند

سعید مزارعی
۹ مرداد ۱۳۹۵ - 12:47
آپدیت جدید اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ موبایل از قابلیت کانتینیوم پشتیبانی می کند - تکفارس 

آپدیت جدید نرم افزار محبوب به اشتراک گذاری عکس یعنی اینستاگرام برای کاربران وینفون ۱۰ منتشر شد. این آپدیت ورژن ۸.۵۳۴.۱۸۸۹۹.۰ برای این سیستم عامل است. در حالی که هیچ لیست تغییرات رسمی از نسخه ی جدید منتشر نشده است اما به نظر می رسد قابلیت پخش ویدئو به این نرم افزار افزوده شده است. در همین زمان کاربران می توانند با یک بار ضربه زدن بر روی ویدئو آن را به حالت بی صدا ببرند.

آپدیت جدید همچنین به کاربران اجازه می دهد که به صورت کامل نوار پایین را مخفی کنند و همچنین اپلیکیشن از قابلیت کانتینیوم پشتیبانی می کند و نمی توان آن را به حالت Landscape برد. این می توانند دلیلی باشد که اینستاگرام به زودی نسخه ای برای ویندوز ۱۰ کامپیوتر ها نیز تولید می کند. آن دسته از افرادی که آپدیت جدید را بر روی گوشی های وینفون ۱۰ خود نصب کرده اند(مثل کاربران مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و مایکروسافت لومیا ۹۵۰XL) اذعان داشته اند که آپدیت جدید باعث افزایش سرعت این نرم افزار بر روی گوشی های آن ها شده است.

اگر شما تاکنون آپدیت جدید اینستاگرام برای گوشی ویندوز ۱۰ خود را نصب نکرده اید، می توانید به این لینک بروید و آن را نصب کنید.  اینستاگرام یکی از آن اپلیکیشن های بسیار محبوب برای کاربران IOS و اندروید بود که برای کاربران ویندوز موبایل در دسترس نبود، اما توسط چیزی به نام App Gap  در دسترس قرار می گرفت. توسعه دهندگان مستقل شکاف در بسیاری از موارد را پر کرده اند، برخی از کاربران ویندوز موبایل اعتقاد دارند که اپلیکیشن های تولید شده توسط برخی توسعه دهندگان نظیر Rudy Huyn تجربه کاری به مراتب بهتری از اپلیکیشن های تولید شده توسط شرکت سازنده را به کاربر منتقل می کند. در برخی از موارد مثل اینستاگرام این کار باعث می شود که اپلیکیشن اصلی راه خود را به پلتفرم باز کند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.