آیا این نسخه جدید هدست واقعیت مجازی سامسونگ است؟ - تکفارس 
آیا این نسخه جدید هدست واقعیت مجازی سامسونگ است؟ - تکفارس 

آیا این نسخه جدید هدست واقعیت مجازی سامسونگ است؟

امید بصیری
۸ مرداد ۱۳۹۵ - 22:29
آیا این نسخه جدید هدست واقعیت مجازی سامسونگ است؟ - تکفارس 

به نظر میرسد که سامسونگ قصد دارد هدست واقعیت مجازی جدیدی را عرضه کند.با تکفارس همراه باشید.

حدود یک ماه پیش بود که شایعاتی درباره ی وجود یک هدست واقعیت مجازی(Gear VR) جدید از سوی شرکت سامسونگ مطرح شد. با توجه به اینکه گفته میشود گلکسی نوت ۷ دارای یک عدد پورت USB C-Type خواهد بود سامسونگ باید اطمینان حاصل کند که هدست واقعیت مجازی جدید با این پورت هماهنگ باشد.

هیچ تصویر لو رفته ای از هدست واقعیت مجازی سامسونگ به بیرون درز نکرده بود تا اینکه امروز  یک تصویر تار و نا مشخص که گفته میشود تصویر هدست واقعیت مجازی سامسونگ است به رسانه های جهان راه یافت. بزرگترین تغییری که به سرعت متوجه آن میشوید این است که هدست به طور کامل به رنگ سیاه در آمده است. البته این بدان معنی نیست که شرکت سامسونگ رنگ های دیگر همچون سفید را در اختیار کاربران قرار نمیدهد بلکه بدان معنا است که امکان دارد نسخه ای از این هدست واقعیت مجازی تماماً سیاه باشد. شکل آن کم و بیش شبیه نسخه حال حاضر آن است. اهرم تنظیم فوکس تصویر همچنان بر روی هدست قابل مشاهده است. تا کنون هیچ اطلاعاتی از تغییرات رخ داده در قسمت داخلی هدست به دست نیامده و باید منتظر گزارشات بعدی ماند. اگرچه میتوان با احتمال کمی گفت که این هدست از پورت USB C_Type بهره میبرد.

سامسونگ به احتمال زیاد هدست واقعیت مجازی خود را همزمان با معرفی گلکسی نوت ۷ یعنی در تاریخ ۲ آگست(۱۲ مرداد) معرفی خواهد کرد.

منبع:sammobile

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.