گلکسی نوت ۷ احتمالاً با فضای ابری اختصاصی سامسونگ عرضه می شود - تکفارس 
گلکسی نوت ۷ احتمالاً با فضای ابری اختصاصی سامسونگ عرضه می شود - تکفارس 

گلکسی نوت ۷ احتمالاً با فضای ابری اختصاصی سامسونگ عرضه می شود

امید بصیری
۸ مرداد ۱۳۹۵ - 19:18
گلکسی نوت ۷ احتمالاً با فضای ابری اختصاصی سامسونگ عرضه می شود - تکفارس 

فضای ابری جدید سامسونگ و گلکسی نوت ۷… چه رابطه ای بین این دو برقرار است؟! با تکفارس همراه باشید.

حدود ۲ هفته پیش بود که گزارشاتی مبنی بر ثبت یک نام تجاری از سوی سامسونگ در اتحادیه اروپا منتشر شد. بر طبق این گزارشات سامسونگ در تلاش است تا به زودی فضای ابری جدیدی را برای گوشی های هوشمند و تبلت های خود عرضه کند. عنوان این نام تجاری “فضای ابری جمعی سامسونگ/Samsung Clouds Together” خواهد بود که از ویژگی های آن میتوان به امکان ذخیره سازی عکس, ویدئو, فایل صوتی و پرونده های اطلاعاتی اشاره کرد. حال در گزارشی جدید ادعا میشود که نه تنها این گزارشات حقیقت دارند بلکه به زودی و همزمان با عرضه گلکسی نوت ۷ از این فضای ابری نیز رونمایی خواهد شد.

فضای ابری سامسونگ را باید همانند آی کلود اپل در نظر گرفت. این فضای ابری به مشترکان این امکان را میدهد تا با تهیه پشتیبانی از اطلاعات خود در هر زمان و مکان و از طریق وسایل مختلف بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. در این گزارش همچنین اشاره میشود که افرادی که اقدام به خرید گلکسی نوت ۷ بکنند از ۵ گیگا بایت فضای ذخیره سازی ابری رایگان سامسونگ بهره مند خواهند شد. مطمئناً امکان خرید فضای ابری بیشتر برای افرادی که تمایل به این کار داشته باشند فراهم خواهد بود.

رویداد سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت ۷ برای دوم آگوست(۱۲ مرداد) برنامه ریزی شده است. پس باید منتظر به شنیدن اخباری بیشتری از فضای ابری جدید سامسونگ در رویداد معرفی گلکسی نوت ۷ باشیم.

 

منبع : sammobile

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.