شایعه:Gear S3 در نمایشگاه IFA امسال رو نمایی میشود - تکفارس 
شایعه:Gear S3 در نمایشگاه IFA امسال رو نمایی میشود - تکفارس 

شایعه:Gear S3 در نمایشگاه IFA امسال رو نمایی میشود

امید بصیری
۸ مرداد ۱۳۹۵ - 18:40
شایعه:Gear S3 در نمایشگاه IFA امسال رو نمایی میشود - تکفارس 

شایعات خبر از معرفی نسخه جدید ساعت هوشمند سامسونگ میدهند.با تکفارس همراه باشید.

همانطور که احتمالاً میدانید گلکسی نوت ۷ به احتمال زیاد هفته آینده رونمایی خواهد شد و ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا سامسونگ محصول جدیدی برای عرضه در نمایشگاه آی اف ای امسال دارد یا نه؟!

رویداد سالانه لوازم الکترونیکی که در اوایل سپتامبر برگزار میشود جایی است که سامسونگ معمولاً از آن برای معرفی ابر فبلت های خود استفاده میکند. گر چه از سال گذشته این شرکت کره ای زمان معرفی محصول خود را به ماه آگوست تغییر داده است تا فاصله ای بین معرفی محصول های خود و آیفون های شرکت اپل که در اواسط سپتامبر معرفی میشوند بیندازد.حال به این نکته میرسیم که بله!سامسونگ ممکن است محصولی برای معرفی در نمایشگاه امسال IFA داشته باشد.Samsung Gear S3!

در حدود یک ماه  پیش شاهد یک سری طرح از یک نسخه خاص ساعت هوشمند سامسونگ بودیم.طراحی ها حاکی از یک ساعت با ظاهری گرد برای صفحه نمایش آن بودند که این نکته را به ذهن خطور میداد که شاید امسال نیز ساعت هوشمند این کمپانی گرد باشد.

امروز سام موبایل(SamMobile) وبلاگی که معمولاً با شایعات خود حول شرکت سامسونگ شناخته میشود تاکید کرد که در نمایشگاه ای امسال قطعا از سامسونگ Gear S3 رونمایی خواهد شد.این وبلاگ ادعا کرده است که این ساعت هوشمند همانند نسخه سال قبل خود دارای قالبی دوار خواهد بود.اگرچه صراحتاً اعلام نشده که ظاهر آن گرد خواهد بود اما تصور قالبی دوار بر روی شکل دیگری کمی دور از ذهن خواهد بود!

آیا شما علاقه ای به تهیه یک ساعت هوشمند دارید؟!اگر مایل به تهیه بودید انتخاب اول شما ساعت Gear سامسونگ خواهد بود؟!نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید