شاخه ی موبایل سامسونگ، پر سود ترین بخش این شرکت است - تکفارس 
شاخه ی موبایل سامسونگ، پر سود ترین بخش این شرکت است - تکفارس 

شاخه ی موبایل سامسونگ، پر سود ترین بخش این شرکت است

علی سیف الهی
۷ مرداد ۱۳۹۵ - 12:12
شاخه ی موبایل سامسونگ، پر سود ترین بخش این شرکت است - تکفارس 

سود عملیاتی سامسونگ به مقدار باور نکردنی ۷.۲ میلیارد دلار سید، البته قبلا انتظار این چنین مبلغی می رفت، و باعث شد که این سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۶، قویترینر در دو سال گذشته باشد. با تکفارس همراه باشید.

این شرکت کره ای گزارشات درآمد های مفصل خود برای شسه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده است و اعلام کرده است که توانسته درآمدی ۴۵ میلیارد دلاری کسب کند که ۲.۴ میلیارد دلار از مدت مشابه سال قبل بیشتر است. فروش بالا و قوی گوشی های پرچمدار گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج این شرکت باعث به وجود آمدن این چنین درآمدی شده است و حتی مدل های میان رده و پایین رده ی این شرکت همانند سری گوشی های گلکسی A و J نیز سهمی در این درآمد داشته اند. بنا به گزارشات Strategy Analytics، این شرکت در این مدت سه ماهه توانسته ۷۸ میلیون گوشی هوشمند را به بازار های جهانی بفرستد.

در واقع، شاخه ی گوشی سامسونگ مدت شش ماه است که توانسته سود اول این شرکت را به ارمغان بیاورد. این شاخه توانسته سود عملیاتی ۳.۸ میلیارد دلاری را نصیب سامسونگ نماید که بیشتر از دو برابر نسب به مدت مشابه سال قبل می باشد. سامسونگ گفته است که قصد دارد فروش بالای پرچمداران خود را با عرضه ی یک گوشی پرچمدار صفحه بزرگ، ادامه دهد. البته که این شرکت در حال صحبت درباره ی فبلت گلکسی نوت بعدی خود است که انتظار می رود در روز دوم آگوست در شهر نیویورک رونمایی شود.

نظر شما درباره ی این اتفاق چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.