بازی Destiny پشتیبانی خود از کنسول های نسل ۷ را قطع خواهد کرد - تکفارس 
بازی Destiny پشتیبانی خود از کنسول های نسل ۷ را قطع خواهد کرد - تکفارس 

بازی Destiny پشتیبانی خود از کنسول های نسل ۷ را قطع خواهد کرد

علی سیف الهی
۶ مرداد ۱۳۹۵ - 13:05
بازی Destiny پشتیبانی خود از کنسول های نسل ۷ را قطع خواهد کرد - تکفارس 

اگر شما هم جزو آن دسته از بازیبازان هستید که در حال بازی کردن Destiny در کنسول ایکسباکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ خود هستید، باید اعلام کنیم که آپدیتی که امروز برای این بازی منتشر می شود، آخرین آپدیت برای کنسول های نسل هفت خواهد بود. با تکفارس همراه باشید.

بنا به پستی که در Bungie.net منتشر شده، این قطع پشتیبانی جدا از آپدیت های ضروری برای رفع عیب ها است. این پچی که امروز منتشر می شود، برخی از گلیچ های بازی را در آیتم های لوت، ابزار و جستجو را رفع می کند. از امروز پیشرفت شما بین کنسول های نسل قبل با ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ اشتراک گذاری نخواهد شد. ان پچ همچنین اتفاقات هفتگی همانند Trials if Osiris و Iron Banner را در سخت افزار های قدیمی قطع می کند. همچنین بسته های گشترشی بازی نظیر Rise of Iron که پائیز امسال منتشر می شود نیز برای کنسول های نسل هفت منتشر نخواهد شد.

این کار استدیوی بانجی زیاد غی محسوس نیست اما بالاخره این سازنده می باست یک روزی پشتیبانی خود از این کنسول های جاودانه را قطع می کرد. در سال ۲۰۱۴ زمانی که شما نسخه ی نسل هفت این بازی را اجرا می نمودید با صفحه ای مواجه می شدید که آپگرید های رایگان از ایکس باکس ۳۶۰ به ایکس باکس وان و از پلی استیشن ۳ به پلی استیشن ۴ را پیشنهاد می داد. این نکته را به یاد داشته باشید که هر نسل کنسولی بالاخره باید یک روزی از یاد ها برود، و به نظر می رسد که این روز برای کنسول های نسل هفتمی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۳ فرا رسیده باشد.

نظرات خود درباره ی این بازی و کنسول های نسل هفت خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.