این روز ها سخنان زیادی درباره ی پروژه ی غیر محرمانه ی خودروی الکتریکی اپل، یعنی پروژه ی تایتان وجود دارد، اما چه کسانی این سخنان را می گویند؟ ما حال در این باره ایده ای را یافته ایم. با تکفارس همراه باشید.

منابع روزنامه ی وال استریست ژورنال فهمیده اند که اپل برای مدیریت بهتر پروژه ی خودروی الکتریکی خود، یکی از مدیران اجرایی معروف به نام باب مانسفیلد را به مدیریت بخش خودروی خود منصوب کرده است. او در سال ۲۰۱۳ شرکت اپل را ترک کرد و حال با درخواست اپل بازگشتی دوباره به این شرکت داشته است (ساعت اپل یکی از دستاورد های او می باشد)، اما بازگشت او به همان سمت قبلی اش نبوده است و او حال به مقامی در پروزه ی خودروی الکتریکی این شرکت منصوب شده است. حال از این به بعد همه ی مدیران ارشد در بخش خودرو ی اپل باید به آقای مانسفیلد گزارش دهند.

البته هیچکدام از اپل و یا آقای مانسفیلد درباره ی این خبر هیچ اظهار نظری انجام نداده اند.

اگر این خبر صحت داشته باشد، این حرکت شاید بتواند اعتماد افراد را جلب کند. البته شما شاید باب مانسفیلد را کسی بشناسید که در ویدئو های تبلیغی اپل به عنوان شرح دهنده ی مشخصات فنی ظاهر می شد، اما او تیم های مهندسی مختلفی را که پشت برخی از بزرگترین محصولات شرکت بوده اند را رهبری کرده است، دستگاه هایی همانند iPad ها، iMac ها و لپ تاپ های مک بوک ایر. او شاید متخصص خودرو نباشد اما او استعداد این را دارد تا به جلوه های سخت افزاری اپل رنگ واقعیت ببخشد. این کار زمانی با اهمیت جلوه می کند که اپل در حال ورود به زمینه ای نا آشنا است و به هر کسی که می تواند او را در این راه کمک کند نیاز دارد.

نظر شما درباره ی خودروی اپل چیست؟

منبع: Engadget