شرکت سیانوژن چندین فرصت شغلی را قطع می کند - تکفارس 
شرکت سیانوژن چندین فرصت شغلی را قطع می کند - تکفارس 

شرکت سیانوژن چندین فرصت شغلی را قطع می کند

علی سیف الهی
۵ مرداد ۱۳۹۵ - 15:17
شرکت سیانوژن چندین فرصت شغلی را قطع می کند - تکفارس 

تیم سیانوژن با امید تبدیل شدن به سومین قطب پلتفرم موبایل، تبدیل به یک شرکت شد، اما به نظر می رسد این توسعه دهنده ی اندروید کاستوم در حال قطع آمال و آرزوهای جاه طلبانه ی خود است. با تکفارس همراه باشید.

منابعی در مصاحبه با دو سایت اندروید پلیس و ریکد ادعا کرده اند که سشرکت سیانوژن در حال قطع فرصت های شغلی قابل توجهی است و نزدیک به ۲۰ درصد از کرمندان خود (حدود۳۰ نفر) را اخراج خواهد کرد. بنا به گزارشات، این کار بخشی از برنامه ای محوری است که قرار است بر روی برنامه ها بیشتر از کار بر روی یک سیستم عامل کامل همانند سیستم عامل سیانوژن تمرکز کنند. خواه ناخواه این کار حول پلتفرم مود این شرکت می گردند.

مدیر اجرایی این شرکت درخواست پاسخ از طرف سایت ریکد را رد کرده است، پس بنابراین ما منتظر تائید تا پاسخ سریع ب آنچه که اتفاق افتاد نخواهیم بود.

تغییر در مسیر حرکت و رویکرد یک شزکت کاملا شوکه آور نیست. همچنان که ساینوژن مود  جز اصلی پلتفرم اندروید به حساب می آیدف سیستم عامل سیانوژن زیاد از طرف مصرف کنندگان مورد آنطور که باید مورد پذیرش قرار نگرفته است.شاید شما رفیق شفیق سیستم عامل سیانوژن را بشناسید، گوی وان پلاس وان. این گوشی و دیگر اجزایش آنطور که باید نتوانسته اند دنیا را به چالش بکشند. گوشی های لنوو و وایلی فاکس سوئیفت نیز در میان مثالهایمان قرار دارند. بسیار ساده است، بسیاری از سازندگان لوازم الکترونیکی یا در حال توسعه ی شاخه ی اندروید خود هستند و یا از اندروید اصلی استفاده می نمایند. شاید الان بازار بزرگی برای لایسنس کردن نسخه ای کاستوم از اندروید وجود نداشته باشد ولی آینده معلوم نیست.

نظر شما درباره ی این سیستم عامل چیست؟ آیا از آن استفاده نموده اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.