کاوری مخصوص بازی Pokemon Go ساخته شده است - تکفارس 
کاوری مخصوص بازی Pokemon Go ساخته شده است - تکفارس 

کاوری مخصوص بازی Pokemon Go ساخته شده است

علی سیف الهی
۳ مرداد ۱۳۹۵ - 15:12
کاوری مخصوص بازی Pokemon Go ساخته شده است - تکفارس 

گرفتن هیولاها در بازی پوکمن به نظر بسیار ساده می رسد: موجودی را بیابید و سپس توپی مجازی را با لمس صفحه ی موبایل خود به طرفش پرتاب کنید. اما در واقعیت این کار کمی فرق می کند و استرس زا است. اگر شما انگشت خود را در یک مسیر صاف حرکت ندهید، پرتابتان منحرف می شود و توپ به بیرون از صفحه می رود. با تکفارس همراه باشید.

برای این مشکل دو راه حل وجود دارد. اولین راه این است که بسیار زیاد تمرین نمایید و یا یک کاور چاپ سه بعدی را تهیه نمایید تا با استفاده از آن بر این مشکل فائق آیید. راه حل دومی را آقای Jon Clever راه دوم را انتخاب کرده است.

We tease, but Clever’s Pokéball Aimer is actually a clever little tool. The custom phone cover fits over an iPhone 6 and creates a trench that guide’s the player’s finger up the center of the screen for the perfect Pokéball throw.

ما شوخی کردیم اما Pokeball Aimer ساخت Clever واقعا یک بازار کارآمد است. این کاور گوشی بر روی یک گوشی آیفون ۶ جا می گیرد و مسیری را به وجود می آورد تا بازیبازان انگشت خود را از وسط صفحه نمایش حرکت دهند و یک پرتاب Pokeball عالی داشته باشند.

متاسفانه، این قاب بخش بزرگی از صفحه را بلااستفاده می کتد و تنها کنترل های درون بازی را در دسترس قرار می دهد. همچنین یکپنجره ی شبیه Pokeball وجود دارد که به بازیبازان اجازه می دهد تا هدف را ببینند، اما این قاب تنها در صفحه ی خود بازی بسیار مفید است و در باقی مکان ها هیچ استفاده ای ندارد. این بدین معنی است که برای نبرد ها، رفتن به منو، مد حرکتی هدایت شده توسط GPS بازی باید این قاب را از گوشی جدا کنید. این قاب همچنین پرتاب توپ های خمیده را غیر ممکن می سازد. با این همه، این قاب کمی بازی را آسانتر می نماید.

اگر شما هم در حال انجام این بازی هستید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.