آپدیت اندروید ۷ نوقا، در آینده ای نزدیک برای گوشی نکسوس ۹ منتشر می شود - تکفارس 
آپدیت اندروید ۷ نوقا، در آینده ای نزدیک برای گوشی نکسوس ۹ منتشر می شود - تکفارس 

آپدیت اندروید ۷ نوقا، در آینده ای نزدیک برای گوشی نکسوس ۹ منتشر می شود

علی سیف الهی
۲۳ تیر ۱۳۹۵ - 12:45
آپدیت اندروید ۷ نوقا، در آینده ای نزدیک برای گوشی نکسوس ۹ منتشر می شود - تکفارس 

ما همگی میدانیم که اندروید ۷ نوقا باید تا آخر امسال منتشر گردد، اما زمان دقیق عرضه ی این آپدیت هنوز مشخص نیست. هم اکنون هم گوگل هیچ چیزی در این باره بازگو نکرده است اما خوشبختانه به تازگی یک وب سایت کانادایی تصویری را منتشر کرده که نشان از عرضه ی قریب الوقوع این آپدیت حکایت دارد. با تکفارس همراه باشید.بنا به اطلاعاتی که از بزرگترین اپراتور موبایل کانادا، یعنی Rogers لو رفته، آپدیت رسمی اندروید ۷ نوقا به زودی برای تبلت گوگل نکسوس ۹ عرضه خواهد شد. ما از زمان کلمه ی نزدیک اطلاعی نداریم اما احتمال می دهیم که در طول یک و یا دو ماه(دقت کنید که احتمال میدهیم) منتشر بشود. در کنار نکسوس ۹، گوشی های نکسوس ۶پی، نکسوس ۶، نکسوس ۵ایکس و نکسوس ۵ نیز احتمالا این آپدیت اندروید نوقا را در همیان زمان دریافت خواهند کرد. ما به حد کافی مطمئن هستیم، چون چندین ماه است که نسخه ی مخصوص توسعه دهندگان اندروید برای دانلود عرضه شده است اما این نسخه خیلی با نسخه ی نهایی سیستم عامل جدید گوگل فاصله دارد.

شرکت HTC تائید کرده است که گوشی های اچ تی سی ۱۰، وان ام۹ و وان ای ۹ این شرکت آپدیت نوقا را دریافت خواهند کرد، اما درباره ی زمان آن سخنی به میان نیاوزد. در هر حالتی که باشد، ما مطمئن هستیم که گوشی های نکسوس در ابتدا آپدیت را دریافت خواهند کرد.

Android-70-Nougat-update-Nexus-9-soon-01اولین گوشی ای که از ابتدا اندروید ۷ نوقات را اجرا خواهد کرد(همان دو مدل نکسوسی که احتمال در حال ساخت توسط اچ تی سی هستند) احتمالا در ماه سپتامبر معرفی بشوند، یعنی دو ماه بعد. این زمان واقعا کوتاه است، به نظر شما نیست؟

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.