اولین تصاویر واقعی از گلکسی نوت ۷ منتشر شدند - تکفارس 
اولین تصاویر واقعی از گلکسی نوت ۷ منتشر شدند - تکفارس 

اولین تصاویر واقعی از گلکسی نوت ۷ منتشر شدند

علی سیف الهی
۲۲ تیر ۱۳۹۵ - 22:35
ورژن آبی گلکسی نوت 7 |تکفارس

نام گوشی گلکسی نوت ۷ از ابتدای معرفی، کمی متعجبمان کرد. چون سامسونگ امسال بالاخره تصمیم گرفت تا از عدد ۵ به ۷ پرش نماید تا بتواند سری نوت خود را با پرچمداران سری اس خود هم نام سازد. با تکفارس همراه باشید.

ما قبلا نیز عکس های واضح از جلو و پشت گلکسی نوت ۷ را که متعلق به کنفرانس معرفی این گوشی می باشند، دیده ایم و آقای ایوان بلاس بود که این عکس ها را منتشر ساخته بود. در این عکس ها نشان داده شده بود که گوشی در سه رنگ مختلف عرضه شده بود، و طراحی دو لبه ی خم و وجود حسگر اسکن عنبیه از دیگر مواردی بودند که در این عکس ها فاش شدند و این گوشی را به گوشی پر طرفدار و پر خواهانی تبدیل نمودند. اما امروز ما توانستیم اولین تصویر واقعی گرفته شده از این فبلت را ببینیم که واقعا با اولین عکس های منتشر شده از این گوشی بسیار مطابقت دارند.

این عکس که توسط TechTactics منتشر شده، همان گوشی ای را نشان می دهد که آقای ایوان بلاس لیک کرده بودند. حسگر اسکن عنبیه نیز با تصاویری که از پنل جلویی گلکسی نوت ۷ لو رفته بودند مطابقت دارد و ویژگی دو لبه ی خمیده ی صفحه نمایش گوشی را نیز در بر می گیرد. آنچه که بسیار عیان و مشهود است این است که طراحی دو لبه خم نمایشگر گوشی نشان از این دارند که گوشی دارای طراحی خمیده خواهد بود و با تصویری که از گوشی واقعی منتشر شده است همخوانی دارد و تائیدی بر این ویژگی گلکسی نوت ۷ می باشد. همچنین رنگ این گوشی نیز تیره ی مات است که خود تائیدی بر وجود این رنگ در بین سه رنگ مختلف این گوشی است. این گوشی که در این عکس دیده می شود به نظر نسخه ی نهایی می آید، و نشان از طراحی بلندتر و درازتری نسبت به مدل های سری گلکسی نوت دارد. اگر شما از هر دو سری گلکسی نوت و گلکسی اس استفاده کرده باشید، می توانید بفهمید که به سختی می توان ادعا کرد که این گوشی موجود در عکس، گلکسی اس ۷ اج می باشد.

samsung-galaxy-note-7-681x540

مطلب دیگری برای بیان درباره ی این تصویر وجود ندارد، غیر از این که بگویی م این تصویر، اولین تصویر واقعی از گلکسی نوت ۷ است. قبلا نیز ما این چنین تصاویری را درباره ی دیگر محصولات سامسونگ دیده ایم و پس از معرفی نیز توانسته ایم آن ها را تائید کنیم. پس توصیه می کنیم این عکس را واقعا جدی بگیرید. با تشکر از مشخصات این گوشی، باید دوباره عرض کنیم که گلکسی نوت ۷، دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی دو لبه خم سوپر آمولد با رزولوشن QHD(2560 x 1440p) خواهد بود، قلب تپنده ی این گوشی نیز پردازنده ی کولالکام اسنپدراگون ۸۲۱ است که اتفاقا به تازگی معرفی شده است. البته نسخه ای از این گوشی نیز دارای پردازنده ی Exynos 8893 خواهد بود که ساخته ی خود سامسونگ می باشد. رم این دستگاه نیز ۶GB LPDDR4 به همراه حافظه ی داخلی ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ خواهد بود(بله، حافظه ی پایه ی این دستگاه ۶۴ گیگابایت خواهد بود و حافظه ی ۳۲ گیگابایتی از رده خارج شده است). پورت ارتباطی این دستگاه، USB Type C خواهد بود و جدیدترین نسخه ی رابط کاربری تاچ ویز نیز بر روی آن قرار خواهد گرفت. این گوشی با جدیدترین هدست های واقعیت مجازی Gear سازگار خواهد بود. همچنین درگاه حافظه ی هیبریدی UFS/Micro SD این دستگاه که قیمتی ۸۴۹ یورویی دارد، این گوشی سامسونگ را به گران ترین و پر خرج ترین گوشی ساخته شده توسط این شرکت بدل می سازد. البته نباید باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی را نیز از خاطر برد. این مقدار برای مصرف عادی واقعا بسیار زیاد است.

گلکسی نوت ۷ در تاریخ ۲ام آگوست امسال در کنفرانس سامسونگ معرفی خواهد شد و با این همه تصاویر و اخبار لو رفته، باید دید که سامسونگ چه چیز جدیدی را معرفی خواهد کرد؟

lمنبع: SamMobile

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.