ربات های اسکایپ در آینده خواهند توانست به چت های گروهی اضافه شوند - تکفارس 
ربات های اسکایپ در آینده خواهند توانست به چت های گروهی اضافه شوند - تکفارس 

ربات های اسکایپ در آینده خواهند توانست به چت های گروهی اضافه شوند

علی سیف الهی
۲۰ تیر ۱۳۹۵ - 22:46
ربات های اسکایپ در آینده خواهند توانست به چت های گروهی اضافه شوند - تکفارس 

مایکروسافت اعلام کرده بود که در ماه مارس ربات ها را وارد اسکایپ خواهد کرد و این قول را نیز داده بود که این ربات ها رفتاری سرگرم کننده و مفید داشته باشند. با تکفارس همراه باشید.

در حالت آزمایشی، این ربات ها بیشتر شبیه موتور های جست و جو عمل می کردند. اما حال، این ربات ها دارند وارد چت های گروهی می شوند، و این بدین معنی است که شما می توانید مستقیما از مکالمات کاریتن، آنلاین پیتزا سفارش دهید. به دنبال عرضه ی Skype Meetings در اوایل این هفته، مایکروسافت به صراحت در تلاش است تا این پلتفرم پیامرسانی را به عنوان ابزار تولیدی کار عرضه نماید.

بیشتر سود این قابلیت جدید، متوجه شرکت های شخص ثالث خواهد بود که با استفاده از این چت بوت ها استفاده می کنند تا سرویس هایشان را تبلیغ نمایند. این آپدیت همچنین به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا کارت هایی را با کاربرد درون مکالمه ای اضافه کنند، با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند اتاقی را در هتلی رزرو نمایند بدون این که چت را ترک نمایند. همچنین آن ها می توانند کاربران را احراظ هویت نمایند تا هویت حساب کاربری و اطلاعات پرداخت آن ها را تائید نمایند. همچنین یکی از بزرگترین قابلیت هایی که در این آپدیت به اسکایپ اضافه شده است، پردازش زبان طبیعی به بوت ها به صورت خودکار است، که این کار توانایی آن ها را در تفسیر سخنان نا مفهوم برخی انسان ها افزایش می دهد تا بتوانند مکالمه را به سر انجام برسانند.

مایروسافت پلتفرم مدل API بوت های اسکایپ را برای توسعه دهندگان از ماه مارس گذشته باز کرده بود تا بتوانند بوت خود را به وجود آورند. آنها توانسته اند تا تا ربات های خود را وارد Microsoft Bot Framework نمایند و حال نیز می توانند این آپدیت جدید را از سایت مخصوص خود دانلود نموده و از قابلیت های جدید استفاده کنند.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید