هوواوی دوباره از سامسونگ به دلیل نقض پتنت هایش شکایت کرده است - تکفارس 
هوواوی دوباره از سامسونگ به دلیل نقض پتنت هایش شکایت کرده است - تکفارس 

هوواوی دوباره از سامسونگ به دلیل نقض پتنت هایش شکایت کرده است

علی سیف الهی
۱۹ تیر ۱۳۹۵ - 09:57
هوواوی دوباره از سامسونگ به دلیل نقض پتنت هایش شکایت کرده است - تکفارس 

بنا به گزارش جدیدی که توسط سایت خبری سینا نیوز منتشر شده، شرکت هوواوی تکنولوزیز شکایت نامه ی دیگری را علیه سامسونگ الکتریکز تنظیم کرده است. با تکفارس همراه باشید.بنظر می رسد که این شرکت چند ملیتی چینی مدارک و مستدلات قاطعی را جمع آوری کرده است. این شرکت چندین مدل از گوشی های رده بالای رقیب کره ای خود را خریداری کرده تا نشان دهد که تکنولوژی های به کار رفته در این گوشی ها، پینت های این شرکت را نقض کرده است و درخواست غرامتی معدل ۱۲ میلیون دلار کرده است.

زیر نظر و نظارت دادگاه، هوواوی یک نمونه از گوشی های گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج و گلکسی جی ۵ را خریداری نموده است. بعد از انجام آزمایشات و بازبینی های مختلف بر روی این دستگاه ها، به این نتیجه رسیده است که هر سه ی این گوشی ها یکی از پتنت های این شرکت را نقض کرده است. هنوز معلوم نیست که سامسونگ چه قابلیتی را به صورت غیر قانونی کپی کرده است اما سرنخ هایی وجود دارد که پتنتی که هوواوی در ۵ام ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ به ثبت رسانده بود و مربوط به راه حلی فنی در نمایش ترمینال است را نقض کرده است.

این اولین باری نیست که این دو شرکت با هم در تقابل قرار گرفته اند. در ماه می گذشته نیز هوواوی ادعای درخواست غرامت از سامسونگ را داشته بود. این شرکت مدعی بود که سامسونگ بدون لایسنس کردن از تکنولوژی ارتباطی نسل چهارم، سیستم عامل و نرم افزار رابط کاربری در گوشی های رده بالای خود استفاده کرده است.

متاسفانه هیچ یک از این دو شرکت به صورت عمومی درباره ی این موضوع اخیر صحبتی نداشته اند اما یکی از سخنگویان سامسونگ گفته است که این شرکت با جدیت تمام این مسئله را پیگیری خواهد کرد و ادعا ها و شکایات هوواوی را بررسی خواهد کرد.

 

منبع: SamMobile

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید