سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی ۷ اینچی به نام Galaxy J Max است - تکفارس 
سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی ۷ اینچی به نام Galaxy J Max است - تکفارس 

سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی ۷ اینچی به نام Galaxy J Max است

علی سیف الهی
۱۹ تیر ۱۳۹۵ - 09:56
سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی ۷ اینچی به نام Galaxy J Max است - تکفارس 

آقای اوان بلاس، یکی از معتبر ترین فاش کننده های حوزه ی موبایل، به تازگی خبری را درباره ی یک گوشی دیگر از سامسونگ که معرفی نشده است، لیک کرده است. با تکفارس همراه باشید.این بار انگار ما باید شاهد اضافه شدن سیزدهمین عضو به خانواده ی سری گوشی های گلکسی جی باشیم. هر چند آن طور که از اخبار بر می آید ما شاهد اضافه شدن عضوی عددی همانند گلکسی جی ۱، گلکسی جی۲، گلکسی جی۳، گلکسی جی ۵ و گلکسی جی ۷ نخواهیم بود. به جای آن این گوشی Galaxy J Max نام خواهد داشت و بنا به دلایلی که منتشر شده، شایعه شده است که اندازه ی این گوشی ۷ اینچ خواهد بود.

حال که شما درباره ی این گوشی فهمیدید و دانستید که دارای صفحه نمایشی بسیار بزرگ خواهد بود و باید قبول کنید که این گوشی را نخواهید توانست در جیب شلوار خود جا دهید، با این حال این گوشی-تبلت هوشمند فعلا در دسته ی گوشی ها رده بندی شده است چون از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و و بسیاری از باند های بین المللی ارتباط بی سیم را از GSM و HSDPA گرفته تا LTE پشتیبانی می کند.

متاسفانه این ها همه ی اطلاعاتی بودند که ما درباره ی این گوشی یا بهتر است بگوییم، این تبلت می دانیم و هنوز تاریخ عرضه ی مشخصی برای آن اعلام نشده است و نا مشخص باقی مانده است. هر چند ما در آینده و زمانی که این گوشی برای آزمایش های گوناگون به شرکت ها عرضه خواهد شد، نظیر اعتبارنامه های بلوتوث و FCC، ما اطلاعات بیشتری را خواهیم شنید. پس با ما همراه باشید تا اگر در آینده اخبار جدیدی از این گوشی منتشر شود، سریعا شما را مطلع گردانیم.

نظر شما درباره ی این گوشی چیست؟ به نظر شما عرضه ی آن از طرف سامسونگ ضروری است؟

منبع: Sammobile

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید