گلکسی A9 پرو برای فروش در بازار های خارج چین عرضه می شود - تکفارس 
گلکسی A9 پرو برای فروش در بازار های خارج چین عرضه می شود - تکفارس 

گلکسی A9 پرو برای فروش در بازار های خارج چین عرضه می شود

علی سیف الهی
۱۰ تیر ۱۳۹۵ - 23:54
گلکسی A9 پرو برای فروش در بازار های خارج چین عرضه می شود - تکفارس 

ما مدتی است که اطلاع داریم که سامسونگ در نظر دارد تا گوشی گلکسی A9 پرو را در بازار های خارج از چین نیز عرضه کند. با تکفارس همراه باشید.ما اولین نشانه های این کار را وقتی دریافتیم که مدلی ناشناخته از گوشی های سامسونگ برای آزمایشات به هند وارد شده بودند. مدتی پس از آن این دستگاه توانسته بود تائیدیه های وای فای و بلوتوث را در ایالات متحده به دست آورد. این کار به تناهیی سیلی از شایعات را به راه انداخت که حدس می زدند این شرکت در حال کار بر روی مدلی بین المللی از گوشی ای است که در بازار های آسیایی عرضه شده است. هر چند این شایعات بیشتر سخنان اضافی به نظر می رسیدند چون این شرکت این گوشی خود را به تازگی در مالزی عرضه کرده است.

برای این رقابت، قضاوت درباره ی مواد بازاری باید در نظر گرفته شوند و به نظر می رسد که این گوشی مشابه همان مدل گلکسی A9 پرو ای است که در ماه مارس در چین عرضه شده بود. از مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش ۶ اینچی سوپر امولد به همراه پردازنده ی کوالکام ۶۵۲ و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش، دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی جلویی و باتری غیر قابل جداسازی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می توان اشاره کرد.

با این مشخصات، این گوشی در فروشگاه های آنلاین ۴۹۹ دلار قیمت خورده است.

با این وجود هنوز انتشار نسخه ی بین المللی این گوشی دور از انتظار نیست و مالزی نیز به عنوان یک کشور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است. پس می توان گفت سامسونگ در حال سبک و سنگین کردن اوضاع است تا بتواند دریابد که آیا ارسال این گوشی به مناطق پر فروش و حیاتی همانند فرانسه، اسپانیا، انگلستان و ایالات متحده مقرون به صرفه است یا نه. تنها زمان است که حقایق را نمایان می سازد و باید تا زمان تائید یا رد این شایعات صبر نمود.

منبع: Sammobile

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.