آندروئید ۶.۰.۱ برای Galaxy On 7 منتشر شد - تکفارس 
آندروئید ۶.۰.۱ برای Galaxy On 7 منتشر شد - تکفارس 

آندروئید ۶.۰.۱ برای Galaxy On 7 منتشر شد

محمد نعمتی
۷ تیر ۱۳۹۵ - 20:32
آندروئید 6.0.1 برای Galaxy On 7 |نکست فور گیم

سال پیش سامسونگ سری جدید از گوشی های هوشمند خود با نام On را معرفی کرد و یک سال از این رونمایی گذشته و این تلفن هوشمند به موفقیت های بسیار چشمیگری دست یافته است.جدیدا خبری منتشر شد که آندروئید ۶.۰.۱ برای Galaxy On 7 در دسترس قرار گرفته است و دارندگان این اسمارتفون ها میتوانند از طریق منوی گوشی و یا مراجعه به وبسایت رسمی سامسونگ اقدام به دانلود این ورژن جدید از آندروئید با نام Marshmallow بکنند،اما این آپدیت جزئیاتی را نیز به همراه داشت که برای اطلاع از آن ها میتوانید با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ سال پیش با عرضه سری گوشی های جدید با نام On توانست قابلیت های بسیار جدید کمپانی خود را بر روی این گوشی موبایل عرضه کند و بتواند تمامی ظرفیت های این اسمارتفون جدید را بسنجد.

در کنار تمامی آن ها نسخه جدید آندروئید که Marshmallow نام دارد امکانات بسیار زیادی همانند ،صدای هشدار های جدید،علامت نوتیفیکیشن های متفاوت،کاربری منظم تر و در کنار آن منوی قابل دسترسی تر را برای کاربران به ارمغان آورده است و کسانی که دارنده گوشی های موبایل Galaxy On 7 میباشند میتوانند برای دانلود کردن آپدیت جدید آندروئید ۶.۰.۱ برای Galaxy On 7 از طریق نوتیفیکیشن های تلفن همراه خود اقدام و یا به وبسایت رسمی سامسونگ مراجعه نمایند.

مطمئنا نسخه جدید آندروئید بر روی تغییرات تمرکز خواهد کرد که مشکلات مردم را برطرف کند و همچنین قابلیت پرداخت های هوشمند توسط تلفن همراه نیز ارتقا پیدا خواه کرد،در کنار آن رابط کاربری که گاها باعث هنگ های طولانی در گوشی های مدل بالایی همچون S6 edge میشدند به احتمال زیاد به لطف نرم افزار های کاربردی موجود بر روی نسخه جدید آندروئید برطرف خواهند شد.

به زودی و به محض دسترسی به آندروئید ۶.۰.۱ برای Galaxy On 7 یک بررسی کوتاه در مورد این نسخه از آندروئید بر روی خروجی وبسایت قرار میدهیم تا شما نیز از اطاعات آن آگاه بشوید.

اگر شما جزو افرادی هستید که آندروئید ۶.۰.۱ برای Galaxy On 7 تجربه کرده اید نظرتان در مورد کیفیت این نسخه چیست؟با ما در میان بگذارید.

منبع: Sammobile

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.