اولین گوشی غیر نکسوس گوگل امسال معرفی خواهد شد - تکفارس 
اولین گوشی غیر نکسوس گوگل امسال معرفی خواهد شد - تکفارس 

اولین گوشی غیر نکسوس گوگل امسال معرفی خواهد شد

علی سیف الهی
۷ تیر ۱۳۹۵ - 18:31
اولین گوشی غیر نکسوس گوگل |تکفارس

شما احتمالا برای فهمیدن درستی یا نادرسی شایعاتی که درباره ی گوشی جدید گوگل وجود دارند، زمان زیادی منتظر نخواهید ماند. با تکفارس همراه باشید.

اولین گوشی غیر نکسوس گوگل امسال معرفی خواهد شد

منابعی در مصاحبه با روزنامه ی تلگراف مدعی شده اند که گوگل قبل از پایان امسال گوشی هوشمندی را به بازار عرضه خواهد کرد که خود کنترل سفت و سخت و شدیدتری بر روی طراحی، ساخت و نرم افزار آن خواهد داشت. مشخصات این گوشی فعلا در دسترس نیستند اما آن طور که از شایعات بر می آید این گوشی از سری گوشی های نکسوس این شرکت، همان ها که توسط شرکت های شخص ثالث طراحی می شوند و گوگل تاثیر کمی بر روی ان ها دارد، نخواهد بود. تبلت پیکسل سی گوگل ممکن است نشانه هایی از آن چیزی که ما انتضار معرفیی آن را داریم، به ما بدهد.

گوگل در پاسخ به این شایعات، فعلا هیچ نظر یا بیانیه ای برای روزنامه ی تلگراف ارسال نکرده است. با این گفته ها، پرچمدار این شرکت برای پشت سر گذاشتن موانع و محدودیت ها صبر نخواهد کرد و خجالت نخواهد کشید. مدیر عامل گوگل، آقای ساندرا پیچای گفته است که گوگل درباره ی طراحی گوشی ها می خواهد بیشتر خود رای شود. این موضو ممکن است مربوط به نگرشی باشد که ساکنان مانتین ویو می خواهند انجام دهند. آیا این شرکت ریسک و خطر بیگانگی با همکاران سخت افزاری اندروید را با تولید یک گوشی درون خود می پذیرد، و یا این سخنان بیشتر اشاره به یک نقطه ی عطف جدیدی در برنامه ی گوشی های نکسوس خواهد بود؟ تنها چیزی که معلوم است این است که اگر تمامی شایعات واقعیت داشته و دقیق باشند، استراتژی سخت افزاری گوگل هرگز شبیه دیگر شرکت ها نخواهد بود.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این شایعات صحت دارند یا نه؟آیا امسال شاهد تحولی در گوشی های گوگل خواهیم بود؟نظر شما در مورد اولین گوشی غیر نکسوس گوگل چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید