ایسر هک شدن اطلاعات حساب بانکی ۳۴ هزار مشتری خود را تائید کرد - تکفارس 
ایسر هک شدن اطلاعات حساب بانکی ۳۴ هزار مشتری خود را تائید کرد - تکفارس 

ایسر هک شدن اطلاعات حساب بانکی ۳۴ هزار مشتری خود را تائید کرد

علی سیف الهی
۱ تیر ۱۳۹۵ - 09:59
ایسر هک شدن اطلاعات حساب بانکی ۳۴ هزار مشتری خود را تائید کرد - تکفارس 

ایسر امروز اعلام کرده است که اطلاعات حساب بانکی افرادی که در طول یک سالا گذشته به صورت اینترنتی محصولات این شرکت را خریداری کرده اند هک شده است. با تکفارس همراه باشید.

این شرکت تایوانی حمله کنندگان توانسته اند به انم، آدرس، شماره کارت، تاریخ انقضا و کد سه رقمی امنیتی کاربرانی که از تاریخ ۱۲ام ماه می سال قبل تا ۲۸ام ماه آوریل امسال خرید اینترنتی از سایت این شرکت داشته اند دست پیدا کنند. نمه هایی برای کاربرانی که تحت این حمله در کشور های آمریکا، کانادا و پورتوریکو قرار گرفته اند ارسال شده است.

 

این دزدی به آن صورت بسیار بزرگ هم نبود و هیچ شماره ی امنیتی اجتماعی به دست دزد ها نیفتاده است. هر چند این اتفاق یکی از اتفاق های نادری است که برای فروشگاه آنلاین یک شرکت اصلی کامپیوتر های شخصی رخ می دهد. ایسر هنوز اعلام نکرده است که این اتفاق چگونه اخ داده است اما معمولا اینگونه هک ها ماه عسل باز کردن یک ایمیل حاوی اسپم و ویروس می باشد و هیچگونه هک مستقیمی در کار نیست. در کنار اینکه این اتفاق در حال رخ دادن است، ایسر به تازگی یک گردهمایی برگزار کرده بود و در آن جدیدترین لپ تاپ ها و کامپیوتر های رومیزی خود را معرفی کرده بود. کاربرانی که در آمریکا و کانادا از این فروشگاه آنلاین ایسر خرید کرده اند باید اطمینان حاصل کنند که اطلاعات حساب کاربری شان به یغما نرفته باشد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.