عکس های کنسول Xbox One S مایکروسافت قبل از E3 لو رفتند - تکفارس 
عکس های کنسول Xbox One S مایکروسافت قبل از E3 لو رفتند - تکفارس 

عکس های کنسول Xbox One S مایکروسافت قبل از E3 لو رفتند

علی سیف الهی
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - 09:07
عکس های کنسول Xbox One S مایکروسافت قبل از E3 لو رفتند - تکفارس 

انگار شایعاتی که درباره ی معرفی نسخه ی کوچک تر و سریع تر ایکس باکس وان در E3 امسال بودند، کم کم دارند رنگ واقعیت به خود می گیرند. با تکفارس همراه باشید.

امروز برخی از اعضای NeoGAF چندین عکس منتشر کرده اند و مدعی هستند که این عکس ها متعلق به کنسول ایکس باکس وان S هستند، و این لیک ها به دگرگونی بسیار بزرگ در کنسول اشاره دارند. برای شروع، بهتر است طراحی جمع و جور این کنسول جدید را ببینید. این کنسول جدید نزدیک به ۴۰ درصد از کنسول اصلی بزرگ، کوچکتر است و رنگش نیز سفید است و الگوی کیسش نیز بسیار چشم نواز است. همچنین آداپتور برق نیز داخلی است.

همچنین منابع ما مدعی هستند که قابلیت های جدیدی که در این لیک ها ذکر شده، بر اساس نشانه ها هستند. این سیستم جدید از هر دو محتوای ویدئو های ۴K و HDR پشتیبانی می کند و همین باعث می شود که این کنسول به عنوان یک مکمل خوب برای تلویزیون جدید شما تبدیل شود. همچنین این کنسول دارای هاردی ۲ ترابایتی خواهد بود و کنترلی با طراحی ساده و پایه ای برای ایستادن عمودی کنسول خواهد داشت. بزرگترین علامت سوال این است که تاریخ عرضه و قیمت کنسول کی و چقدر خواهد بود. منطقی است که قیمت این کنسول جدید از قیمت ۲۹۹ دلاری کنسول فعلی با هاردی ۵۰۰ گیگابایتی کمتر نخواهد بود.

آپدیت: در پاسخ به شایعات، یکی از سخنگویان مایکروسافت در پاسخ به سوال وجود این کنسول، پاسخ زیر را ارسال کرده است:

” ¯\_(ツ)_/¯ ”

منبع: Engadget

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.