سیری به زودی وارد کامپیوتر های مک می شود - تکفارس 
سیری به زودی وارد کامپیوتر های مک می شود - تکفارس 

سیری به زودی وارد کامپیوتر های مک می شود

علی سیف الهی
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - 22:21
سیری به زودی وارد کامپیوتر های مک می شود - تکفارس 

اپل احتمالا به طور غیر عمد، گمانه های اینکه دستیار صوتی سیری قرار است به کامپیوتر های مک بیایند را پاک کرده باشد. ب تکفارس همراه باشید.

آقای برایان رومله کشف کرده است که زمانی که از سیری سوالات مرتبطی مانند باز کردن تنظیمات در صفحه پرسیده می شود، پاسخ می دهد که متاسفانه نمی تواند برنامه ی فایندر را پیدا کند، که همانطور که می دانید فایندر بخش مهمی از رابط مک است. احتمال این که اپل در iOS 10 یک فایل منیجر به کار ببرد بسیار پایین است لذا تنها احتمالی که می ماند این است که اپل در حال کار بر روی نسخه ی مخصوص مک دستیار صوتی سیری است.

ما فکر نمی کنیم که این قابلیت به این زودی ها تکمیل شود. اپل هر ساله نسخه ی جدید سیستم عامل موبایل خود iOS را در فصل پاییز عرضه می کند، و به همین خاطر اگر شما از دسته ی آزمایشات نیستید، باید صبر نمایید. هر چند اشتباه سهوی آشکار اپل به شایعات قوت می بخشند و ما احتمالا شاهد معرفی این قابلیت برای مک در WWDC امسال باشیم، البته شما نباید تعجب کنید که نسخه ی بتای عمومی این نرم افزار با دستورات صوتی در آینده ی نزدیک عرضه شود. البته همگی این یادداشت ها شایعه هستند و باید تا کنفرانس توسعه دهندگان اپل صبر کنیم تا ببینیم اپل چه در دستانش دارد.

منبع: Engadget

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید