نمرات فیلم  Warcraft منتشر شد | شکست مجدد فیلم/بازی ها - تکفارس 
نمرات فیلم  Warcraft منتشر شد | شکست مجدد فیلم/بازی ها - تکفارس 

نمرات فیلم Warcraft منتشر شد | شکست مجدد فیلم/بازی ها

پژمان دستوریان
۹ خرداد ۱۳۹۵ - 20:35
نمرات فیلم  Warcraft منتشر شد | شکست مجدد فیلم/بازی ها - تکفارس 

دیگر شکست فیلم هایی که بر اساس بازی های رایانه ای ساخته میشود تقریبا به عمری عادی تبدیل شده و دیگر جای تعجب نیست.حداقل ما فکر میکردیم که این طلسم با فیلم جدید Warcraft شکسته خواهد شد اما نمرات چیز دیگری میگویند.

فیلم Warcraft بر اساس بازی ویدئویی معروفی با همین نام که توسط شرکت معروف، Blizzard منتشر شده بود به روی پرده های نقره ای خواهد رفت.نفر هفتم اینبار میزان شاید یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین دنیاست و همین امر انتظارات را از این فیلم بالا برده و بار مسئولیت خدمه تیم را بیشتر کرده است.

داستان Warcraft نمایش دهنده قلمرو صلح آمیز Azeroth است که در استانه آغاز جنگ با مهاجمان،رزمندگان اورک است که تقریبا در حال از دست دادن وطن خود هستند.یک پورتال میان دو دنیا باز شده و یک دینا دچار خرابی و دیگری منقرض شده است.از طرف مخالف، دو قهرمان در مسیر برخورد میان نجات سرنوشت خانواده خود و یا مردمشان یکی را انتخاب کنند.بنابراین،داستان پیش رو نمایانگر ازجانگذشتگی ها،تبلور قدرت و جنگ های متعدد است.هرکسی برای چیز خاصی میجنگد.

 

Hitfix ۵۸
Empire ۴۰
جاه طلبی این عنوان قابل ستایش است اما همین جاه طلبی کار آنها را به پایان رساند.در نگاه اول خالی و غیر قابل نفوذ به نظر میرسد.این فیلم یاد آورد تریکیبی از John Carter and Dungeons And Dragons میباشد.اما متاسفانه در چنبه های تم و لذت بخش بودن بسیار ضعیف عمل کرده است.
کاگردان اثر،Duncan Jonesخود یکی از طرفداران دو آتیشه بازی،تمام وقت خود را عاشقانه صرف روایت داستانی بی نقص از فیلم کرده اما این سوال پیش می آید که آیا این بازی سزاوار چنین فیلمی بوده یا خیر.که در اینجا پاسخ منفی ـست.
این فیلم زمان زیادی صرف ساختش شد و درامایتک بود اما شاهد موارد غیر ضروری ای در آن بودیم.برخی از آنها، شاید، به سمت دنباله بالقوه بشود
Variety ۳۰
TheWrap ۱۰
در حال حاضر فیلم سینمایی Warcraft با ۱۱ نقد شامل ۹ نقد متوسط و ۲ نقد منفی امتیاز متاستریک ۳۷ از ۱۰۰ را کسب کرده است.با این حال چیزی حدود ۱۱ روز تا اکران رسمی فیلم بر روی پرده های سینما باقی مانده و هرلحظه ممکن است این نمره دست خوش تغییراتی شود.
فیلم Warcraft شاید مهمترین اثری باشد که علاقمندان به بازی های رایانه ای منتظر آن باشند و از جهتی دیگر افتخاری برای ایران زمین است که آهنگ سازی این فیلم را رامین جوادی که پیشتر شاهد نقش نمایی وی در سریال های بازی تاج و تخت،فرار از زندان و… بودیم.فیلم نامبرده به کارگردانی دانکن جونز و نوسندگی دانکن جونز، Chris Metzen با هنرنمایی تراویس فیمل پائولا پاتون بن فاستر در تاریخ ۱۰ ژوئن سال ۲۰۱۶ اکران خواهد شد

تراویس فیمل
تراویس فیمل
پائولا پاتون
پائولا پاتون
بن فاستر
بن فاستر

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.